środa, 17 czerwca 2015

Eko - kartki

Witam

Dziś przychodzę do Was z kilkoma karteczkami. Oszalałam ostatnio na punkcie naszej nowości sklepowej, a mianowicie na punkcie wykrojnika Sizzix

http://sklep-ewa.pl/pl/p/Zestaw-wykrojnikow-Thinlits-SCRIBBLES-SPLAT-4szt./6157
Dla mnie to bomba, daje tak wiele możliwości. Od razu wpadł mi w oko kleks, i wiem, że będę go używać w moich pracach nie raz. Poniżej chcę Wam pokazać trzy kartki w których ograniczyłam się prawie do minimum jeśli chodzi o dodatki. Wystarczył mi papier kraftowy, gesso, sznurek i tekturki.

Poniżej pokazane jest jak wycina każdy z nich


  






Użyłam :
Wykrojnik
Bazy
Tekturki
Badzik

Pozdrawiam, Marta


6 komentarzy:

zielona liszka pisze...

Fantastyczne kartki :-)

zacisznosc pisze...

Genialne w swojej prostocie:) Wyglądają świetnie!

TusieRobi Moje Rękodzieło pisze...

Rewelacyjne kartki!

Umbrella pisze...

Masz całkowitą rację! Rewelacyjny ten wykrojnik i daje wiele możliwości wykorzystania.

J.Dark pisze...

Rewelacyjne!! :)

mariola mazur pisze...

Podobają mi się!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...