Kurs na mobile

Miała być ozdoba nad łóżeczko... ale moje dziecię już takie duże.. Pomyślałam więc że ozdobię okno. Wybrałam więc odpowiednie wykrojniki oraz papier pasujący do pokoju.


Można wybrać dowolne wykrojniki, najlepiej żeby były symetryczne, chociaż po mojej chmurce zobaczycie że to nie zawsze konieczne.

Na stworzenie jednego elementu potrzebujemy 3 wycinanki. Dwie składamy na pół i przyklejamy z obu stron trzeciej.
I tak oto mamy przestrzenną chmurkę...

i jeszcze więcej chmurek :)


To samo robimy z kolejnymi wzorami. U mnie to będzie serwetka.


Ze względu na to ze jest to duży element dodatkowo wzmocniłam ją kolorowymi kółeczkami.
Do każdej ozdoby przyczepiłam sznureczek.


Tę samą czynność powtórzyłam z motylkiem i tak oto prezentuje się moja dekoracja okienna.

Użyte materiały:
Papiery - dpCraft Positive Life
Wykrojniki - Joy chmurki
                     Nellie's Choice Straight Round
                     X-Cut Lace Doilie

Pozdrawiam serdecznie
www.mrude.pl


Komentarze

el pisze…
super , bardzo fajny efekt . Mam pytanie jak się wycina ta serwetka , mam chęć na nią ?
Bardzo dobrze mi wycina :) Polecam
I dziękuję za komentarz.
beta_a pisze…
takie proste, a takie efektowne! ♥
Selennea pisze…
Oj, piękne sa - zwłaszcza ta z okrągłej serwetki :)

Popularne posty