piątek, 6 lutego 2015

Inny sposób na słoik

Witam

Dziś w ramach mojego małego kursu, chcę Wam pokazać co można wyczarować ze zwykłego słoika
Mój jest taki ciekawy o prostych ściankach, doda mu to pózniej uroku

Potrzebuję: słoik z zakrętką, coś co przykleję jako dekoracyjny uchwyt ( ja mam gałkę od mebli ), klej na gorąco z pistoletem, farba akrylowa, pędzel, gąbeczka, papier ścierny


 Na początek przyklejam uchwyt do wieczka. Można go także, jeśli jest metalowy przykręcić, ale mój akurat dobrze się trzymał więc to wystarczyło. Można także przykleić gel medium.


 Na słoiku klejem na gorąco napisałam sobie napis Love - tutaj idealnie sprawdziłby się pistolet  na cieńsze kleje, jednak ja musiałam sobie poradzić tym standardowym z dużymi. Nie zależało mi na idealnych liniach bo i tak pokryję to farbą.


 Słoik i przykrywkę, malowałam kilkoma warstwami. Na początek pomalowałam go farbą akrylową z DP craft . 
Musiała ona dobrze wyschnąć ( ja sobie pomogłam także nagrzewnicą, i drugi raz zrobiłam tak samo).



 Trzecia moja warstwa to było nakładania farby zwykłą gąbeczką. Chciałam uzyskać  strukturę  baranka. Tutaj robiłam to farbą akrylową białą.


Na koniec delikatnie naniosłam także gąbką kolor niebieski oraz żółty. Przetarcia na przykrywce to nic innego jak użycie papieru ściernego. Specjalnie  szukałam zakrętki brązowej by  uzyskać  po przetarciu lekki efekt starości. Dopełnieniem jest lekkie tuszowanie brązem oraz sznureczek .




Pozdrawiam, Marta

5 komentarzy:

bozenawdaniec. pisze...

Niesamowity pomysł, po prostu fantastyczny, napisy można robić różne, super. Dziękuję za podzielenie się sposobem wykonania.
Pozdrawiam :)

BBart pisze...

Pomysł świetny, efekt super!

misiek77 pisze...

świetny pomysł na zrobienie ozdobnych pojemników np. do kuchni

dekoMagJa pisze...

Bardzo fajny efekt.
Pozdrawiam serdecznie

Barbara Wójcik pisze...

Świetna zabawa- pozdrawiam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...