piątek, 24 października 2014

Kurs na torebkę na prezent

Witam


Ostatnio widzieliście kurs jaki pokazała Wam Teo na świetne pudełeczko, ja dziś przychodzę też z kursem  - na prostą i szybką w wykonaniu torebkę  na prezent. Opakowanie wykonuję z papieru w formacie 30*30 cm i praktycznie w całości zostaje on użyty .
Narysowałam Wam szkic , na którym widać proporcje torebki.  Jeśli chodzi o jej wysokość, to tutaj jest rozmiar " ruchomy " , można go przyciąć bardziej lub mniej.

Mam nadzieję , że projekt jest czytelny. To co jest zaznaczone na oliwkowy kolor jest całkowicie odcinane. 

Warto pamiętać , że wysokość dna torebki musi być taka sama jak szerokość krótszego boku torebki ( bo nam się dno nie złoży ) - mam nadzieję , że wiecie o co mi chodzi :)




 
Po odmierzeniu wymiarów zaczynam bigowałam - i tutaj niestety ale na mojej małej bigownicy troszkę szło dłużej bo musiałam obracać papier bo nie starczyło mi skali. 




 Na dole odcinam ten wąski pasek, oraz nacinam w miejscach bigowania po lini pionowej aż do lini poziomej - to będzie moje dno torebki


 Następnie naklejam taśmę dwustronna na wąski brzeg , i sklejam z drugim końcem.

 Ja w tym momencie odcinam na górze torebki paseczek ozdobnymi nożyczkami


Sklejam spód torebki



 I gotowe ..... Złożenie torebki trwa nie całe 10 minut . Jest bardzo proste w wykonaniu a idealnie pasuje   do zapakowania drobnego prezentu. Można także przyozdobić ją z zewnątrz .




Użyłam :

Blok Papieru
Papier
Papier

Pozdrawiam, Marta

4 komentarze:

Mad lenia pisze...

Super :), pięknie dziękuję!

JaMajka pisze...

Ekstra! :D Dziękuję :)

wiosanka pisze...

Świetny pomysł!
Na pewno wykorzystam :-)
Dziękuję :-)

pomieszane-poplątane pisze...

Świetne torebeczki:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...