Kolorowy album dla dziewczynki

Witam ciepło! :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was album na zdjęcia dla pewnej dziewczynki. Album jest bardzo kolorowy, bo prawie w całości wykonany jest z Kapuśniaczka Pastele, który idealnie pasuje do dziecięcej tematyki. Na okładce wykonałam kolorowy patchwork, a konika na biegunach z masy ozdobiłam ręcznie wykonanymi kwiatami.






Poznajecie tego aniołka? ;) Dokładnie tak, to aniołek z Galerii Papieru, wycięłam go z okładki Kapuśniaczka :)


 Do kompletu z albumem zrobiłam pudełko na zdjęcia, na wieku powtórzyłam motyw z okładki.



Wykorzystane materiały:
Zestaw papierów
Papier
Stemple Viva Decor
Wykrojnik - gałązka Joy
Wykrojnik - zawijaski
Wykrojnik - chmurki
Wykrojnik - balon
Dziurkacz liść
Nagrzewnica
Puder do embossingu
Dziurkacz brzegowy
Pozdrawiam!



Komentarze

Asio pisze…
Świetny!
Unknown pisze…
Piękny album :)
Sama mam w planach album dla bratanicy, więc Twoja praca stanowi świetną inspirację :)
mirosek pisze…
Ale słodziak!!! :) rewelacja!!! :)
Pozdrawiam

http://mirosek.blogspot.com/

Popularne posty