poniedziałek, 15 września 2014

Zimowy domek

Witam


Mam dziś dla Was jeden z moich pierwszych projektów zimowych - domek . Już jakiś czas leżał u mnie w szufladzie , i w wyobrazni widziałam go w szacie śnieżnej. Projekt czasochłonny ale jestem z niego bardzo zadowolona. Z braku profesjonalnego sztucznego śniegu zastąpiłam go gessem, sodą oczyszczoną i brokatem. Ulepiłam także bałwana , posklejałam sanki i płotek ... i tym oto sposobem będzie czekać zapakowany  na swój czas, by ozdabiać  na święta mój dom.
Domek jest ruchomy , czyli mogę do środka wsadzić światełko ( oczywiście nie świeczkę, tylko coś elektrycznego ) i wtedy mam nastrojowy klimat .











Użyłam :

Domek
Gesso
Klej
Brokat

Pozdrawiam, Marta



6 komentarzy:

Marta Borowska pisze...

Rewelacja ...niesamowity klimat ....jeśli mogę podpowiedzieć bym jeszcze dała koło domku taką uroczą choineczkę przed domkiem ....takie jak daje się do bombek 3D...ale to tylko moja sugestia:) Przecudny:)

MyArt & Photography pisze...

:) dziękuję. Też bym dała... tylko jak na złość nie miałam nic w domu takiego by mi pasowało, a nie chciałam choinki z papieru. Ale drzewko na pewno stanie jak tylko kupię odpowiednie materiały. Bo domek jest dosyć duży ( ok 20x15cm ), i takie do bombek 3d byłyby za małe .Pozdrawiam.

katy pisze...

rewelacja!!!piękne detale jak sople lodu!!;)

IWA pisze...

Coś pięknego!

Mrude Magda Deberny pisze...

Świetny!! Niesamowity klimat :)

Ajgacia pisze...

Zakochałam się :-) dopiero skończyłam swoją Studnie, a już mam chrapkę na domki.... z pewnością do końca roku coś stworzę. Twoja praca jest naprawdę wspaniała! Podoba mi się drabinka z komina, drzwi - wygladaja bardzo realistycznie, a takzę bielenia na ścianach i dachu. Naprawdę mega projekt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...