poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Niekończąca się kartka

Witam

Na dobry początek tygodnia przychodzę do Was z dość nietypowym projektem - jak na mnie :) Ostatnio koleżanka pokazała mi super pomysł na kartkę  - jedna z nazw to niekończąca się kartka. Jest tak złożona, sklejona , że można ją obracać  bez końca. Przyznam się, że od wczoraj bawię się tą kartką i na mnie działa jak uspokajacz :) Kręciłam pół dnia bazą sklejoną a pózniej już przy samym ozdabianiu też kilkanaście ( lub - dziesiąt ) razy przeleciała przez ręce.
Może wydaję się skomplikowana w formie ale nie jest tak zle . Nie mam teraz dla Was zdjęć jak ją zrobiłam od podstaw ale w internecie można spokojnie znaleść tutorial jak ją wykonać.
Natomiast mam mini film  z kartką i moim synem w roli głównej, bo  zdjęcia nie oddadzą do końca tej formy







video


Użyłam :
Papier motywy
Papier
Papier
Papier
Papier
Stempel
Baza

Pozdrawiam , Marta


5 komentarzy:

Karolina_Wycina pisze...

genialna i piękna!!

Teo czyli ILKA pisze...

Ale super

Laurkowa Kraina pisze...

Ale fajna, chciałabym umieć taką zrobić

MyArt & Photography pisze...

Laurkowa kraina, to nic trudnego ...w internecie znajdziesz tutka. tak naprawdę składa się to z 4 pasków papieru odpowiednio zbigowane i sklejone :)

joolaa pisze...

Bardzo fajnie ozdobiona, no i ta wielkość! ja moje robiłam dużo mniejsze :) efekt jest faktycznie świetny, a reakcje oglądających warte włożonego wysiłku :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...