piątek, 20 czerwca 2014

Tik - tak , tik -tak ........

Witam

Zegarki, budziki ... kocham, całym sercem. Alterowanie takiego maleństwa sprawiło mi ogromną frajdę - a jeszcze kilka czeka na swoją nową odsłonę. Jak tylko znajdę ( a jak nie znajdę to kupię nowy ) działający budzik to powstanie nie tylko inna jego osłona, ale także będzie miłym  " czaso - umilaczem ".

Budzik był srebrny, pomalowałam go dwa razy gessem, potem  farbką i mgiełką. W środku znalazło się miejsce na żarówkę, trybik, tekturkowe dodatki, klamerkę, i gałązka jagód .Zegarek nie miał nóżek więc zrobiłam je z ćwieków i skutecznie zamaskowałam.





Gesso : Ayeeda
Farbka : Jagodowa 
Farbka : Sreberko Brokatowe
Mgiełka : Ayeeda
Mikrokulki szklane
Tekturki : Seria Florystyczna
 Brokat

Pozdrawiam, Marta


2 komentarze:

Jadwiga Kluczyńska pisze...

Piękne życie ;) Marto, zaprzyjaźnij się z jakimś zegarmistrzem (ja mam takiego) ;) Pozdrawiam

MyArt & Photography pisze...

:) dziękuję. Na razie mam dostawy z giełdy staroci - ale jak się zapas skończy to wyruszę na poszukiwania :) Miłego dnia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...