Wyzwanie #25 - WYNIKI!

Witajcie!

Niedawno zakończyło się nasze majowe wyzwanie, więc nadszedł czas na ogłoszenie wyników. Zgłoszeń niestety mięliśmy tym razem niewiele, lecz każda praca była piękna i wyjątkowa. Dziękujemy Wam za zgłoszenia :)

Tym razem zwyciązcą wyzwania okazała się:



Serdeczne gratulacje! W nagrodę otrzymujesz bon o wartości 50 zł na zakupy w sklep-ewa.pl, zaproszenie do gościnnego występu w naszym lipcowym wyzwaniu oraz oczywiście banerek "Byłam Najlepsza" do umieszczenia na swoim blogu.

W sprawie bonu skontaktuj się z nami na mail: ewa@chorg.pl w tytule podając nick oraz numer wygranego wyzwania. 


II miejsce przypadło w udziale:



Natomiast na III miejscu znalazły się:




oraz OriBella


Dziewczyny dla  Was również gratulacje, a w nagrodę wręczamy banerek "Zostałam doceniona" do pochwalenia się na blogu.


Jeszcze raz dziękujemy za zgłoszone prace i zapraszamy na nasze kolejne wyzwanie które ruszy już na początku czerwca.

Pozdrawiamy
DT sklep-ewa.pl 

Komentarze

Agnieszka Fumiko pisze…
Ależ się cieszę :)nie spodziewałam się wygranej, więc tym bardziej mi ogromnie miło na sercu :) Pozdrawiam ciepło cały zespół:)
Serdecznie dziękuję i gratuluję pozostałym dziewczynom, piękne prace :)
OriBella pisze…
Fumiko, jot.be.gie. i Dagmara gratulacje!!! A i ja dziękuję za wyróżnienie:)

Popularne posty