Nietypowe kartki - fiku miku

Witajcie :)

Znalazłam ostatnio ciekawy kurs na kartkę, którą na własne potrzeby nazwałam fiku miku . Nazwa wzięła się z tego, że jak ją zrobiłam to obrotowy środek, działajacy samoistnie przy rozkładaniu kartki, przypomniał mi wierszyk doi zabaw paluszkowych dla dzieci  Idzie Mikołaj po drabinie, fiku-miku i już w kominie....


Kartki powstały dwie, każda otwierania w inną stronę.
Kartka jest nietypowa, jednocześnie ma miejsce  na życzenia [z tyłu na obrotowej części], łatwo zmieścic ją do koperty, a na stojąco może stanowić ozdobę i stoidełko na półkę.

KLIK   tutaj znajdziecie kurs na kartę w takim kształcie.

Moje wersje przedstawiają się następująco:

Wersja eco





Biały satynowy kwiat zrobiony własnoręcznie moimi łapkami:





Wersja wiosenna







Użyte materiały:



Pozdrawiam ciepło
Teo


Komentarze

Daga pisze…
Piękna, ostatnio myslalam o takim ksztalcie tylko okazji nie bylo :)
arelierbymary pisze…
Obie śliczne ! Fajny kształt. Nadaje kartce charakteru.

Popularne posty