Kolorowo

Czasem po prostu trzeba zrobić coś zupełnie innego... Na co dzień raczej unikam używania wielu różnych kolorów w jednej pracy, tym razem jednak postanowiłam zrobić naprawdę wiosenny, żywy layout.  Kompozycję ułożyłam z resztek różnych papierów, a do wykonania tła posłużyły mi pastelowe mgiełki 13arts i stempel z zestawu Papermania Type Print:


Oczywiście nie potrafiłam się obyć bez taśm washi - to ostatnio jeden z moich ulubionych materiałów! Kolorowe taśmy w groszki pochodzą z dwóch różnych zestawów Marianne Design - Paris i Funky.


Mgiełki nałożyłam za pomocą mokrej gąbeczki, dzięki czemu uzyskałam dynamiczne kleksy. Jeśli nie mieliście jeszcze do czynienia z mgiełkami z linii pastelowej, polecam je z całego serca!


Użyte materiały:

Pozdrawiam serdecznie,
Dorotka



Komentarze

mosia pisze…
rewelacyjny scrap!
i te kleksy, są extra!

Popularne posty