DT Call - WYNIKI!

Witajcie!

Niedawno zakończył się nabór do naszego DT. Dostaliśmy mnóstwo fajnych zgłoszeń i za wszystkie serdecznie dziękujemy! Każde zgłoszenie zostało przeczytane, każdy blog przez nas odwiedzony, nikt nie został pominięty. Cieszy nas niezmiernie to, że tyle osób chciało by dla nas projektować. Niestety liczba miejsc w naszym DT jest ograniczona. Nie mogliśmy przyjąć każdego, chodź bardzo byśmy chcieli. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za każde zgłoszenie i jednocześnie mamy nadzieję że przy następnym DT Call będzie ich jeszcze więcej :)

A teraz czas najwyższy przedstawić Wam nowych członków naszej załogi! Będą oni (a raczej one :) ) Was inspirować przez najbliższy rok. Kolejność prezentowanych osób jest czysto przypadkowa. Zapraszam do przeczytania kilku słów o naszych nowych projektantkach jak i do odwiedzenia ich blogów :)



Nazywam się Weronika Górak-Pietrowska (werciakol) . Scrapbookingiem zajmuję się nieco ponad dwa lata. Głównie kartkuję. To co jest moją ulubioną częścią pracy nad kartką to kolorowanie obrazków. Kolorowanki to mój ulubiony motyw na kartkach. Po za tym stawiam na detal. Uwielbiam maleńkie elementy, które nadają pracy charakteru i tak zwany szlif. Na co dzień jestem rysownikiem, etatową mamą i wielbicielką czekolady.

Pozdrawiam
Weronika

* * * * * * 



Jestem matką i żoną, mam 30 lat mieszkam pod Krakowem, kocham robić to co robię czyli scrapować (realnie i digi). Lubię fotografię, podróże, dobrze ugotować. Scrapbookingiem interesuję się już od 5 lat - ale tym "realnym" tak na dobre od jesieni 2013 . Dobrze się czuję w mediowaniu, ciapaniu, chlapaniu.... uwielbiam przemieniać wszelakie przedmioty w coś nietypowego. Jestem osobą która ciągle musi mieć zajęcie i coś robić - nawet jeśli wydaje się to dla innych dość nietypowe . I bardzo cieszę się, że znalazłam się w takich świetnym zespole. To taki wielki skrót o mnie :)

Miłego dnia,
Marta
* * * * * * 



Mam na imię Magda a w blogowym świecie istnieję jako Mrude. Scrapbookingiem zainteresowałam się w 2009r. Zaczynałam od digi ale jednak zachwyciłam się przestrzennością i warstwami dlatego szybko przerzuciłam się na prawdziwe papiery. Uwielbiam kwiaty, róż, turkusy a to wszystko z lekkim połyskiem. Najbliżej mi do stylu shabby chic, chociaż ostatnio odkrywam uroki innych styli. Oprócz kartek tworzę albumy, boxy i LO. Czasami dla odmiany chwytam się innych form. Cały czas się uczę i odkrywam nowe techniki. Uwielbiam patrzeć na przemianę papieru w "coś" I zawsze mam niedosyt, ciągle bym coś dodała. A tak na prawdę to po prostu odpoczywam od codzienności :)

Pozdrawiam
Magda

* * * * * *



Witajcie! Mam na imię Monika i prowadzę bloga pod pseudonimem Galaxia. Rękodziełem zajmuję się od niemal 7 lat. Swoją przygodę zaczynałam od decoupage, później przyszedł czas na scrapbooking. Najbardziej lubię tworzyć prace w klimatach retro i vintage. Jednak staram się nie zamykać w określonej stylistyce i robić po prostu to, co kocham - najlepiej jak potrafię. Moimi ulubionymi przydasiami są stemple, których mam już całkiem niezłą kolekcję. Ostatnio coraz częściej eksperymentuję z mediami i wyżywam się twórczo robiąc scrapy. Bardzo dziękuję za przyjęcie mnie do DT Sklepu-ewa.pl, wierzę, że będzie to dla mnie wspaniałe, twórcze doświadczenie :)

Pozdrawiam
Monika
* * * * * * 

I jak? Podobają Wam się nowi członkowie naszego DT? Bo Nam bardzo :D Pierwsze inspiracje dziewczyn będziecie mogli już podziwiać w maju. A już w poniedziałek na naszym blogu ruszy #24 wyzwanie, na które serdecznie zapraszamy w imieniu Krystynas :)

Pozdrawiamy
sklep-ewa.pl


Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Witam w zespole!
krystynas pisze…
Dziewczyny witamy w zespole :)
PaNaKo pisze…
Fantastyczny zespół:)

Popularne posty