Kurs na KOPERTÓWKĘ według TEO

Witajcie:)

Chciałabym Wam dziś pokazać mój własny osobisty sposób na kopertówkę.
Robiłam już wieloma metodami.
Jednak nie zadowalały mnie.
Ponieważ albo trzeba było wykorzystać cały arkusz papieru 30x30 do zrobienia jednej kartki, albo robiąc z połówki - kopertówka była nie obszyta i obwiązana po całości wstążką.

Kombinowałam więc, szukałam sposobu, aby mnie zadowolić.
Wymogi były następujące:

  • robiona z połówki papieru - czyli z całego arkusza mamy 2 kopertówki
  • miała być szyta
  • wstążka miała być tylko do wiązania - nie chcę aby było ja widać z tyłu i na klapce
Ponieważ udało mi się uzyskać oczekiwany efekt i wiele osób pyta mnie jak je robię, postanowiłam podzielić się z Wami przepisem na moją kopertówkę:)

Pierwsze dwa zdjęcia pokazują nam niezbędne przydasie.
Oczywiście to tylko jakieś wybrane przeze mnie :)
Podstawą jest papier 30x30, wstążka, klej i paseczki - u mnie borderki z dziurkaczy brzegowych do zakrycia szwu .
Reszta to już nasza inwencja i wykorzystanie tego czym dysponujemy :)

Opisy znajdują się na zdjęciach:




Większość moich kopertówek robię z papierów Usłane różami Galerii Papieru
Ponieważ są dwustronne i daje to możliwość różnych konfiguracji wyglądu koperty.















Bardzo lubię w tym momencie używać najmniejszego wykrojnika z zestawu Marianne Design, z którego obcinam potrzebny mi kawałek.



Zamiast kosteczek 3d - najbardziej lubię używać taśmy dwustronnej
przyspiesza to pracę:)





Kopertówkę ozdabiam między innymi różyczkami z Marianne Design



Wstążkę obcinamy równo pod skosem a następnie aby się nie strzępiła zgrzewamy ogniem np z zapalniczki.





Gotowa kopertówka wygląda następująco.Przy odrobinie wprawy - czas pracy nad nią wynosi maksymalnie 45 minut.



Mam nadzieję że mój kurs Wam się przyda i powstaną dzięki temu piękne kopertówki.
Wszak zbliża się sezon komunijny i ślubny :)

Pozdrawiam ciepło
Teo


Komentarze

anulabloguje pisze…
Piękna kopertówka :o)

A kurs na pewno się przyda. Po fotkach wygląda, że zrobienie kopertówki jest banalnie proste... ale jak wszystko w kreatywności tylko tak wygląda i pierwsza kopertówka nie będzie taka prosta :o)

Pozdrawiam
Ann pisze…
Świetny kurs! To o wiele fajniejsza metoda, niż tak, którą znałam :)
krystynas pisze…
Dziękuję za kurs - jeszcze kopertówki nie robiłam, bo zawsze szkoda mi było całego arkusza papieru.
Chyba czas to zmienić :) kurs zachęca do zmierzenia się z tą formą kartki.
Pozdrawiam
Agnieszka Korman pisze…
Kursik bardzo fajny i czytelny:)
I jaka oszczędność papieru:)
Pozdrawiam.
Ewa pisze…
Teo, odpowiedziałaś idealnie na moje potrzeby :) Dotychczasowe kursy, które znałam, nie odpowiadały mi z tych samych powodów, co Tobie. Twój sposób jest idealny i mam nadzieję, że częściej będę robić kopertówki.
Dziękuję, że się podzieliłaś swoim przepisem :)
mirosek pisze…
Cudna kopertówka!!!
bardzo dziękuję za kursik :)
vairatka pisze…
A to spryciula!!! Ilonka - super pomysł!!! Ja tez lubię oszczędnie, ale robię inaczej ;) Baaaaardzo mi się Twój sposób podoba :)
Daria pisze…
Miałam już kilka podejść i jakoś nie czułam się w tym najlepiej. Chyba nadszedł czas na kolejną próbę. Dzięki! ;)
Kwiat_wisni7 pisze…
bardzo fajny kursik :))) kopertówki jeszcze nie robiłam, ale z przyjemnością skorzystam z twojego kursu :)))
pozdrawiam serdecznie :))
misiek77 pisze…
świetny kursik, na pewno się przyda
mapowska pisze…
Świetny kopertówka. Fajny patent z tym zaklejanim szfu z tyłu borderem ;)
jot.be.gie pisze…
Super! Na pewno w końcu się odważę!
IWA pisze…
Świetny kurs! Dziękuję, że się nim podzieliłaś! :-)
lucy z mazur pisze…
Świetny kurs,o wiele bardziej ekonomiczny,niż tradycyjna metoda,dzięki
malażabka pisze…
Kopertówka cudna :) co do formy to chyba po Twoim kursiku się na nią skuszę :)
ellisza pisze…
Świetny kurs! Prosty, ale bardzo czytelny. Wykorzystam robiąc podziękowania na zakończenie zerówki syna. Jednocześnie bardzo dziękuję za inspirację :).
el pisze…
sliczna kopertówka a ja ciągle jakoś nie mogę przemóc na tą formę

Popularne posty