środa, 19 marca 2014

Księga Gości

Witam
Tę Księgę Gości przygotowałam dla osoby która lubi skromne i "oszczędne " rzeczy.  Nie dostałam od niej żadnych wyraźnych i jasnych wskazówek jak ona powinna wyglądać. Jedynie sugestie że powinna nawiązywać do spokojnego, wiejskiego klimatu który będzie motywem przewodnim całej uroczystość.....Długo odkładałam jej skończenie - przyznam że lubię  w takich rzeczach pewien przesyt i szaleństwo co w tym przypadku raczej nie powinno mieć miejsca ;). Jedynym szaleństwem na jakie sobie pozwoliłam to półperełkli które ostatnio dodaje do każdej mojej pracy ;).
 





Użyte materiały:
Bloczek papierów
Papier do scrapbookingu
Półperełki
Różyczki papierowe
Klej
Gilotyna

Pozdrawiam serdecznie
Monikatl

 

8 komentarzy:

joolaa pisze...

piękny bukiet zrobiłaś! jestem pewna, że się spodoba :))

Sandra J. pisze...

Wspaniale Ci wyszła! A te półperełki dodają elegancji :) Piękna!

Asikazj pisze...

Uwielbiam bukiety :) A ten Twój na księdze jest boski. Z pewnością nawiązuje do wiejskiego klimatu. Ślicznie!

katerina pisze...

prześliczna :)

el pisze...

cudowna kompozycja

Eliza Art pisze...

Bardzo elegancka, kolorowa ta księga, podziwiam, pozdrawiam i zapraszam

Mrude Magda Deberny pisze...

Śliczna kompozycja kwiatowa!!

Anna B. pisze...

Jest piękna!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...