Nietypowa walentynka

Hey Wam!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać nietypową kartkę na walentynki. Pomysł na jej wykonanie chodził mi już po głowie od jakiegoś czasu. Musze przyznać że efekt końcowy bardzo mnie zadowolił :) Kartka wyszła dokładnie tak jak chciałam.


Kształt serca odrysowałam od wykrojnika MD Heart a potem kilkukrotnie przeszyłam maszynowo. Tekturę falistą umazałam białą farbą akrylową, napis LOVE pomalowałam farbką Ayeeda Paint i dodałam kilka malutkich perełek w płynie.




Użyte materiały:
prostokąty 3D
taśma klejąca
baza kartki Anita's kwadrat biała
czarny tusz do stempli
perełki w płynie
biała farba akrylowa Idea Decor
biała brokatowa farbka Ayeeda Paint

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

mosia pisze…
genialna!
Piękna jest!! taka jak lubię
ivonno pisze…
Fantastyczna, aż miło popatrzeć!

Popularne posty