Miłosne trele

Hey!

Dziś Walentynki więc w ramach inspiracji przygotowałam dla Was TAG z zakochanymi ptaszkami :)


Płotek pomalowałam najpierw brązową farbą akrylową, potem nałożyłam lakier do spękań a na to biała farbę akrylową. Dzięki temu uzyskałam efekt starego płotka :)


Chmurki wycięłam wykrojnikiem, słoneczko dziurkaczem a serduszka są z wykrojnika MD Płatek Śniegu. A drzewko, trawka i tło TAG-a to papier GP ten i ten






Wyszło bardzo wiosennie i optymistycznie, czyli dokładnie tak jak chciałam :)

Użyte materiały:
kółeczka 3D
taśma 3D w rolce
nożyczki precyzyjne
taśma klejąca Joy Crafts
biała farba akrylowa Idea Decor
brązowa farba akrylowa Idea Decor
lakier jednoskładnikowy do spękań
papier GP The best of 02
papier GP Letni czas 01
dziurkacz koło 2,5cm.
wykrojnik Joy Crafts Chmurki
wykrojnik Marianne Design LR0185 Płatek Śniegu

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

beta_a pisze…
naprawdę wiosennie! :) śliczny tag!

Popularne posty