sobota, 31 sierpnia 2013

Guest Designer Września 2013

Witajcie kochani! Sierpień juz praktycznie za nami a przed nami wrzesień co oznacza że najwyższy czas przedstawić Wam naszego wrześniowego Gościa Projektowego którym jest:

Vairatka, której twórcze poczynania możecie śledzić na jej blogu Odskocznia Vairatki


A teraz poczytajcie co nam o sobie opowiedziała :)

Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Vairatka? 
Z zawodu jestem archeologiem, ale od lat zajmuję się domem i dziećmi. Trochę męczy mnie już to „siedzenie” w domu, ale dzięki temu odkryłam scrapbooking. 

Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby? 
Jak większość z nas – od zawsze coś tam tworzyłam. Ale ciągnęło mnie raczej szycie, krzyżykowanie. W szkole uważałam się za totalne plastyczne antytalencie ;) W 2009 postanowiłam wysłać bliskim własnoręcznie robione kartki świąteczne, trafiłam na blogi scrapowe – i wciągnęło mnie na dobre. Czasu poświęcam jednak zdecydowanie mniej niż bym chciała :/ 

Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl. 
Najczęściej są to kartki, ale najchętniej – albumy, zwłaszcza dla dzieci. Uwielbiam kolorowe i radosne mini albumiki.
Ostatnio wciągnęło mnie bardzo robienie LO. Wcześniej bałam się tej formy, dopóki nie spróbowałam… 

Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje? 
Najbardziej inspirują mnie obrazy, zdjęcia, filmy – ich kolory, klimat… Lubię też robić pracę wg mapek. 

Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione?
Bardzo lubię. Choć ostatnio brakuje mi na to czasu… Najchętniej biorę udział w wyzwaniach mapkowych i kolorystycznych. 

Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia? 
Teoretycznie – niezbędne są klej, nożyczki, podstawowe narzędzia…Ale jakby tak się dokładnie zastanowić, to wielu rzeczy potrzebuję :/ Ponieważ „pracownię” mam w pokoju, gdzie śpi córka, żeby spokojnie wieczorami móc scrapować – zabieram najpotrzebniejsze rzeczy do pudła i przenoszę się do innego pokoju. I staram się tworzyć tylko wykorzystując to co w pudle – ale to baaaaardzo trudne!! Zawsze okazuje się, że czegoś ze sobą nie wzięłam, a bez tego „się nie da”… 

Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz. 
Oczywiście, że tak. Odpuszczam wtedy, zajmuję się czymś innym, czekam na impuls. Nic na siłę. Gorzej, jak mam jakąś pracę terminową – wtedy brak pomysłu męczy mnie do tego stopnia, że nie mogę spać :/ 

Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach? Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D
No cóż, wstyd się przyznać, ale jestem uzależniona… Od papieru i stempli… Papieru mam mnóstwo i strasznie trudno jest mi się z nim rozstać. Mam jeszcze skarby z pierwszego roku mojej przygody ze scrapbookingiem. Próbowałam niedawno zrobić porządek i nieużywane arkusze sprzedać – nie udało się ;) 

Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi? 
Tak, ten rok jest dla mnie szczególnie pracowity J Stonogi.pl, ScrapAndMe oraz Diabelski Młyn J I kilka gościnnych „występów” ;P 

Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów? 
Najważniejsze to nie bać się i próbować. Oglądać kursy, uczestniczyć w wyzwaniach, uczyć się i tworzyć. I robić to po swojemu. 

Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje? 
Uwielbiam góry, jedyne marzenie – gdziekolwiek, byle w góry. 

Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa?
Kolory lubię wszelkie, lubię je łączyć. Kocham lato, a w kuchni – eksperymenty i egzotykę. 

Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to…….” 
 …prozaiczne, ale zmieniłabym mieszkanie na większe :/ I zorganizowałabym sobie przestrzenną pracownię… A mężowi studio nagraniowe :P 

Masz ulubiony cytat lub powiedzenie? 
„Nie mów nie potrafię, zanim nie spróbujesz”.

A oto kilka wspaniałych prac naszego gościa:











Na pierwszą inspirację Vairatki dla naszego sklepu zapraszam już 2 września. Wtedy to właśnie rusza nasze już #17 wyzwanie!

Zapraszam serdecznie
Pozdrawiam
Wikucha

piątek, 30 sierpnia 2013

Wyzwanie #16 - WYNIKI

Witajcie,
zakończyło się właśnie  wyzwanie #16 - Tylko Ty, dlatego czas najwyższy na ogłoszenie wyników.Niestety sporo prac nie spełniło warunków wyzwania. Bardzo Was prosimy czytajcie dokładnie wytyczne wszystkich wyzwań i jak i zarówno regulamin. W głosowaniu wzięło udział tylko ok. 3/4 zgłoszonych prac, wybór DT tym razem był praktycznie jednogłośny. Praca, która okazała się "the number one" to śliczna karteczka z amorkiem autorstwa



Gratulujemy! Autorka tej pracy zostanie zaproszona do udziału w naszym wrześniowym wyzwaniu jako Gościnna Projektantka. Otrzymuje również bon na zakupy w sklepie o wartości 50 złotych oraz banerek do umieszczenia na swoim blogu:


Przy okazji donoszę że zmienił się z lekka regulamin. Od teraz banerkiem "ZOSTAŁAM DOCENIONA" będziemy nagradzały II i III miejsce nawet jeśli zgłoszeń będzie mniej niż 25. A w tym wyzwaniu II i III miejsce zajęły kolejno:

dagetArt i jej niesamowite kubki z miłosnym wyznaniem.



Blue-Nika i jej przepiękny LO


Dziewczyny Wam również gratuluję i wręczam banerek do umieszczenia na swoich blogach:


Dziękujemy wszystkim za wspólną zabawę i zapraszamy na kolejne wyzwanie, które pojawi się na blogu już wkrótce!

Pozdrawiam serdecznie,
Romantyczka

środa, 28 sierpnia 2013

Album

Witajcie
Dziś chciałam pokazać Wam album który zrobiłam z kawałków papierów zalegających w ogromnym pudle ze ścinkami ;). Prawdę mówiąc miałam "drobne kłopoty" z dobraniem odpowiednich kawałków bo albo wzór był nie tali albo za mały kawale. Koniec końców powstał kolorowy i wesoły album dla dzieciaczka.













Użyte materiały:
klej do papieru
trymer do papieru
tasma papierowa
podkladka do ciecia

Pozdrawiam
Monikatl


poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kartka z manekinem

Witajcie!

Dziś chciałam Wam pokazać prostą, uniwersalną kartkę z motywem manekina. Suknia powstała z papierowych ścinków i kawałków koronek, a falbany udrapowałam z materiałowej taśmy samoprzylepnej - świetnie się układa i można ją farbować mgiełkami i tuszami!



Sukienka pięknie się mieni dzięki perłowym mgiełkom i ukrytym między fałdami sukni kryształkom.

Użyte materiały:
Samoprzylepna taśma materiałowa
Mgiełka perłowa sky blue
Mgiełka perłowa navy blue
Zestaw samoprzylepnych kryształków aqua
Zestaw kart i kopert Anita's DL

Pozdrawiam!
Dorotka



sobota, 24 sierpnia 2013

Ostatnia inspiracja od Marbelli

Witam i serdecznie zapraszam na niestety ostatnią już inspirację od Marbelli.

Pozdr.
Wikucha

* * * * * * * *

Idzie nowe. Do tej pory dla dziewczynek były tylko torebki - kartki - różowe. Teraz dla małej księżniczki przygotowałam kartkę tagową ale bez różowego. Pomogły mi w tym śliczne pastelowe kolory papierów ze  sklep-ewa.pl  Galeria Papieru





Użyte materiały ze sklepu:

Pozdrawiam
Marbella

 

piątek, 23 sierpnia 2013

Tour de Pologne

Witam
Jakiś czas temu miałam okazje "podziwiać" ;) wyścig kolarski Tour de Pologne - przez moja małą wioskę przebiegała trasa tego wyścigu. Podniecenie ogarnęło wszystkich mieszkańców ;) którzy tłumnie wylegli na chodniki aby podziwiać to niecodzienne wydarzenie......:D. Czekaliśmy, czekaliśmy, nudziliśmy się.......peleton się spóźnił, przemknął i tyle go widziano :D.
Podczas tego oczekiwania zrobiłam całą górę zdjęć mojego synka i jego kuzynostwa którzy pomimo upału i ostrego słońca dzielnie trawli na swoich stanowiskach które upatrzyli sobie już poprzedniego wieczora :).
Tak powstały zdjęcia które wkleiłam do albumu który dziś pokazuje. Do jego zrobienia wykorzystam resztki papierów i pozostałości po wycinankach które skrzętnie zbieram ;). Chciałam aby pomógł mi mój syn ale on nie pała miłością do tego typu "zabawy" ;).






















 Do wykonania albumu użyłam:
 klej do papieru
płytki do wycinania
dodatkowa platforma do cienkich wykrojników
trymer do papieru
blok akrylowy do stempli
poduszka do stempli 

pozdrawiam
Monikatl



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...