Wyzwanie #19 - WYNIKI!

Witam. Wybaczcie że z opóźnieniem ale chciałam ogłosić wyniki naszego #19 wyzwania, które niedawno się zakończyło. Niekwestionowanym zwycięzcą okazała się



Kalina serdecznie Ci gratulujemy! W nagrodę otrzymujesz bon o wartości 50zł. na zakupy w sklep-ewa.pl, zaproszenie do gościnnego występu w naszym styczniowym wyzwaniu oraz oczywiście banerek "Byłam Najlepsza" do umieszczenia na swoim blogu


Natomiast II miejsce w naszym wyzwaniu zajęła:



a III miejsce przydało w udziale:



Wam również dziewczyny gratulujemy i mamy dla was banerek "Zostałam doceniona" do pochwalenia się na blogu.


Wszystkim serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu i za przygotowanie na prawdę świetnych prac! Było w czym wybierać :) A 2 grudnia zapraszamy Was już na nasze kolejne wyzwanie!

Kalina w sprawie bonu skontaktuj się z nami na mail: ewa@chorg.pl w tytule podając nick oraz numer wygranego wyzwania.

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Kalina pisze…
Ale się cieszę, taka miła niespodzianka:) Cieszę się, że moja praca została doceniona, zwłaszcza, że było tyle pięknych projektów.
Pozdrawiam serdecznie!
zosiurkowamuma pisze…
gratulacje dla zwycięzców! a praca nr 1 jest zachwycająca!! :)
iluszka pisze…
Gratuluję Zwyciężczyniom, a szczególnie Asi, jej karteczka jest obłędna - wiem co mówię bo jestem jej szczęśliwą posiadaczką :)
Dziękuję bardzo i cieszę się strasznie :) Iluszko, cieszę się, że kartka nadal Ci się podoba :) :)
Agnes B pisze…
Bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratulacje dla dziewczyn :)

Popularne posty