piątek, 15 listopada 2013

Świąteczne digi napisy

Hey kochani! Pewnie większość z Was zaczęła już szykować świąteczne kartki, w związku z czym chciałam się z Wami podzielić kilkoma moimi świątecznymi digi stempelkami.

Mam nadzieję że przypadną Wam do gustu :)












Dla tych co korzystają z moich stempelków mam oczywiście banerek do pobrania i umieszczenia na blogu :)


A na koniec jeszcze wspaniałe inspiracje z użyciem moim stempelków,od moich dwóch koleżanek z zespołu:










Pozdrawiam
Wikucha


10 komentarzy:

Ewa M pisze...

Piękne napisy , oj przydadzą się :) Pozdrawiam

Daria Rzepczyńska pisze...

Super! :)

Josta pisze...

Świetne napisy! Dzięki! I piękne karteczki!

ewinka Nowa pisze...

Chętnie skorzystam :-))) Dziękuję :-)))

Anna T pisze...

Super stempelki :) Bardzo dziękuję, na pewno skorzystam :)

Irena Tokarz pisze...

Śliczne są - dziękuję :-)

Wanda pisze...

śliczne napisy dziękuję:)

anna p pisze...

Napisy świetne, bardzo się przydały :)

Magda Wo pisze...

dziękuję!! korzystam i jeszcze nieraz skorzystałam z pięknych napisów http://odniedawna.blogspot.com/ pozdrawiam :))

Josta pisze...

Korzystałam, korzystam
http://mojekarteczkowanie.blogspot.com/2015/11/merry-merry_28.html
i będę korzystać :) Dziękuję!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...