Guest Designer Grudnia 2013

Hey Wszystkim! Już za niedługo, już za chwile grudzień! A co za tym idzie, czas najwyższe przedstawić Wam naszego ostatniego Gościa Projektowego którym w grudniu będzie

Катя-Kate prowadząca blog o nazwie Art Life


A teraz wywiad z naszym gościem:

Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Kate?
Jestem zwykłą dziewczyną. Od prawie trzech lat mieszkam we Wrocławiu, przyjechałam tu znad Dniepru, z miasta Chersoń (Ukraina). Pracuję jako tłumaczka, informatorka turystyczna, czasami pilotka wycieczek  - ogólnie mówiąc w branży turystycznej. Mam królika miniaturkę o imieniu Tess i marzę o kocie, najlepiej czarno-białym lub pręgowatym.
 
Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby?
Wszystko się zaczęło w 2009 roku, kiedy to zaczęłam swoją pracę w szkole średniej z dzieciakami. Potrzebowałam pomysłów na dodatkowe zajęcia z nimi i tak trafiłam na forum scrabooking.com.ua, na którym wszystkiego się uczyłam.  W pewnym momencie z klasycznego scapowania-kartkowania przerzuciłam się na Quilling, który do dziś jest moją ulubioną techniką. Czasu teraz mam coraz mniej, a quilling jednak wymaga go naprawdę duuuuuużo, więc szczęście, jeśli raz w tygodniu uda mi się pokręcić.

Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl.
Tak jak już wspomniałam, lubię paski papieru i im one są cieńsze, tym bardzie je lubię! Ostatnio udało się dogadać z producentem i zamówić 2 mm. Ale to jednak za szerokie.Marzą mi się takie 1 mm. Prace wtedy byłyby niczym pajęczynki, nieziemskie!
 
Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje?
Oj, z inspiracją to ciężko bywa. Czasami jej zupełnie nie ma, a czasami wszystko, co dookoła inspiruje! Inspirują kwiaty, liście, gałązki, śnieżynki… głównie natura!
 
Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione?
Szczerze? Nie za bardzo. Ponieważ nie lubię ograniczeń (chyba jako Projektantka nie mam prawa tak się wypowiadać, ale jestem z Wami szczera i tyle). Biorę paski, biorę klej, puszczam jakiś dobry film i kręcę! I tak powstają moje prace. Chociaż czasami sięgam po wyzwania, ale tylko wtedy, kiedy trzeba zrobić prace, a pomysłu nie ma. Ulubionych wyzwań nie mam, ale marzy mi się taki stricte polski quilling projekt.
 
Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia?
Heh, na pierwszym miejscu na pewno będzie dobry klej! Na drugim – dobra herbata, a na trzecim – dobry film!
 
Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz.
Jak mam dołek artystyczny staram się nic nie robić, wiem, że to samo przeminie i kolejne pomysły będą jeszcze lepsze. Nic na siłę.
 
Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach? Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D
Marzą mi się wykrojniki i maszynka. Ale mój Mikołaj taki hojny to nie jest :P
 
Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi?
Tak. Mniej więcej od marca współpracuję ze sklepem Artimeno, staram się skupić na temacie quillingu, ponieważ od innych technik to mamy inne Mistrzynie.
 
Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów?
Rady? Główna rada to tworzyć z przyjemnością, z miłością, nie próbować od razu kalkulować, czy będzie z tego zysk, czy nie (wiele dziewczyn mogą się nie zgodzić ze mną, ale ja widzę to tylko tak).
 
Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
Na wakacje staram się bywać u rodziców. Jestem mocno związana z rodzinką, więc na razie nie marzą mi się państwa dalekie i egzotyczne, lecz parę tygodni w domu.
 
Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa?
Kolory… kolory to ja lubię wszystkie! Jeśli chodzi o ubrania, to jakieś stonowane, jeśli chodzi o wystrój mieszkania czy domu to raczej jasne, a jeśli chodzi o parasolki i samochody, to zdecydowanie pomarańczowy! Pory roku też lubię wszystkie, najważniejsze toczęsto bywać na łonie natury. A co do potrawy, to teraz mam nowy okres – odkrywania nowych smaków. Gotuję zupełnie nowe dania zamiast tych tradycyjnych i znanych. Ostatnio bardzo mi smakują naleśniki ze szpinakiem (wiem też gdzie są najlepsze takie na Dolnym Śląsku, jakby co :). 
Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to…….”
…to rozsądnie to wszystko zainwestowałabym w biznes!
 
Masz ulubiony cytat lub powiedzenie?
Moim ulubionym cytatem jest chyba „Ars longa, Vita brevis”, co z łaciny można przetłumaczyć jako  „Życie krótkie, lecz sztuka wieczna”.

Pozdrawiam
Kate

I na koniec jeszcze kilka wspaniałych prac naszego gościa:











Pierwszą inspirację Kate dla naszego sklepu będziecie mogli zobaczyć już 4 grudnia! A 2 grudnia rusza nasze #20 już wyzwanie. Zapraszam serdecznie!

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

origata1 pisze…
Quilling to nie moja bajka, ale lak patrzę na te marcheweczki - one są do schrupania ;)
I jeszcze serce ze skręconych kółek - rewelacyjny patent,technicznie do ogarnięcia nawet przez laika a wygląda świetnie.
Arleta pisze…
niesamowite prace
Daga pisze…
Wow, ostatnia karteczka jest magiczna!!!!
iluszka pisze…
Niesamowite prace, patrzę i podziwiam z zachwytem!!!
Kasia Wojtasik pisze…
Dziękuję za zaproszenie! Strasznie się cieszę, że będę mogła w tym miesiącu dołączyć się do grona utalentowanych projektantek z DT Sklepu Ewa :)
Dziewczyny, dziękuję też za komentarze :)
Aga Michniewicz pisze…
Kate miło Cię gościć. NO a ostatnia kartka jest OBŁĘDNA!
Agnieszka(AgaP) pisze…
Quilling to dla mnie kosmos- totalny! Piękne prace- a ostatnia wymiata!!!!!!!

Popularne posty