Zabytkowe samochody

Witam
Dziś chciałam pokazać malutki albumik za zdjęciami które zrobiłam na pokazie zabytkowych samochodów. Byłam na nim z moim synem i bratankami. Samochody były niezwykłe, przyznam że zrobiły na mnie ogromne wrażenie.
Uwielbiam robić takie albumy. Staram się zapisywać w ten sposób krótkie chwile z życia mojego dziecka i najbliższej rodziny. I wiem ze kiedyś w przyszłości będą cudowną pamiątką :).













Użyte materiały:
bibułka samoprzylepna
klej
kwadraty 3D
maszynka tnaco-wytlaczajaca Sizzix
dodatkowa platforma do cienkich wykrojnikow
trymer do papieru

Pozdrawiam serdecznie
MonikaTL



Komentarze

perelka111 pisze…
przesliczny kolorowy albumik:)
Ti-Tinka pisze…
piękny album ;)
a pokazu strasznie zazdroszczę ;)

pozdrawiam
Magda Wisiorek pisze…
Świetny album :)

Popularne posty