Mediować każdy może :)

Witam! Dzisiaj będzie nietypowa inspiracja :)

Zapewne jest wielu z Was którzy z chęcią spróbowali by mediowania ale się boi. No więc dzisiaj chciałam Wam udowodnić że nie taki diabeł straszny jak go malują :)

Na dowód tego przedstawiam Wam prace mediowe moich dzieci, które oni sami wykonali w 90-95%. Mój wkład to suszenie nagrzewnicą warstw które nakleili, pomaganie podczas psikania mgiełkami, maźnięcia gessem żeby wydobyć struktury i elementy oraz pomalowanie brzegów blejtramów na czarno. Cała reszta to inwencja i szaleństwo twórcze moich dzieci :) Udostępniłam im wszystkie swoje przydasie, dałam blejtramy, tubę kleju, gel medium i powiedziałam że mogą szaleć :D

Maja (lat 4)







 Tymoteusz (lat 2,5)






Mam nadzieję iż dzięki tej inspiracje odważycie się sięgnąć po media :) Uwierzcie mi że zabawa z nimi jest przednia ;) No tylko sprzątania potem miałam masę ale cóż to ma za znaczenie kiedy można się przy tym tak świetnie bawić :D

Wszelkie media użyte do tych prac (gesso, gel medium, mgiełki, mikrokulki) to produkty 13arts do kupienia w naszym sklepie :)

Pozdrawiam
Wikucha
i dzieciaki :D


Komentarze

iluszka pisze…
Fantastyczne,a dzieciaczki niesamowicie uzdolnione :)))
Kwiat_wisni7 pisze…
super to wygląda :)) i czaszka i kwiatki, koraliki i wszystkie możliwe różności - małe dzieło sztuki :)))
Anonimowy pisze…
Baaardzo kreatywne dzieciaczki!
Tylko chwalić!!! :)
TworzoneWdomu pisze…
Świetne prace małych artystów:-)!!
ivonno pisze…
Jestem pod wrażeniem radosnej twórczości dzieci:-) Prace sa fantastyczne.
Aga Michniewicz pisze…
Dziękuję dziewczyny :) Przekaże swoim potworkom że prace się spodobały :) Zwłaszcza Maja będzie zadowolona tym faktem :)
aPARAt pisze…
Świetne prace! Fajną mamę mają dzieciaczki, co im tak pozwala ciapać ;)
vairatka pisze…
Jestem pod wrażeniem niesamowitym!!!! Fantastyczne prace!!! Masz baaaaardzo zdolne dzieciaki, gratuluje :)
krystynas pisze…
Efekt końcowy niesamowity, , bardzo kreatywne i zdolne dzieciaki.
Pozdrawiam

Popularne posty