środa, 23 października 2013

Jesienna kartka

Witajcie!

Ostatnio rzadko robię kartki, ale czasem najdzie mnie ochota, żeby wrócić do tej formy. Kilka dni temu usiadłam przy biurku i zrobiłam taką karteczkę w formacie DL - trochę jesienną, trochę bałaganiarską:



Jest mocno warstwowa, zużyłam duuuuużo kostki 3d :)



Użyte materiały:
Zestaw kart i kopert DL - kremowe
Maska Viva Decor - ornamenty
Pasta strukturalna
Papier 13@rts Wiatr we włosach
Farba wodna brzoskwiniowy mat
Mikrokulki złote
Mikrokulki szklane
Kostka 3d

Pozdrawiam!
Dorotka





2 komentarze:

Daryjka pisze...

Super kartka, nie mogę się doczekać aż wypróbuję tę pastę strukturalną... Już pędzi do mnie pocztą. Bardzo mi się podoba ten efekt :)

Ilona Konarczak pisze...

Przepiękna i taka inna :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...