Guest Designer Października 2013

Witam serdecznie :) Mamy nowy miesiąc więc nadszedł czas na przedstawienie Wam naszego październikowego Gościa Projektowego, którym jest

Magdalena, prowadząca blog o nazwie Papierowy Pokój


I tradycyjnie zapraszam Was na wywiad z naszym gościem:

Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Magdalena? 
Witam ciepło (choć październik – zimny miesiąc) i dziękuję za zaproszenie do tak zacnego grona.
Prywatnie - pracuję, jestem żoną, córką, siostrą, koleżanką – zwyczajną dziewczyną. Doceniam drobiazgi: herbatę z miodem, poranki, gdy cały dzień przede mną, ciekawe rozmowy o czymś, wciągającą książkę. Taak… lubię codzienność i w niej szukam momentów, zapadających na długo w pamięć. 

Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby? 
Jak każde dziecko, namiętnie rysowałam (z wielkim entuzjazmem także długopisem po meblach). I to chyba były początki, dzieło rąk, ale jeszcze niezupełnie rękodzieło. Pierwsze były kartki, wiele lat temu. Szukałam czegoś, co będzie dla mnie, ale nie wiedziałam gdzie, aż niecałe trzy lata temu odkryłam świat scrapbookingu, profesjonalne materiały i to było zdecydowanie TO. Poświęcam temu tyle czasu, ile tylko zdołam :)
 
Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl.
Z opisaniem stylu mam kłopot. Z jednej strony uwielbiam prace romantyczne – same wiecie – koronki, kwiaty, shabby. Z drugiej strony lubię prace techniczne, wielowarstwowe, z wieloma elementami, stemplowaniami, postarzane oraz zabawy mediami. Najczęściej tworzę kartki, chętnie mocno zmediowane oraz przypominające LO, blejtramy, albumy, ale też scrapy, dekoracje dla domu.

Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje?
Codzienność – wszędzie analizuję połączenia kolorów i faktur, zwłaszcza na budynkach i w sztuce, sposób kadrowania w fotografii. Szalenie inspirujące są dla mnie prace polskich scraperek – oglądam, zachwycam się, czuję szybsze bicie serca i dumę, że tak potrafią!

Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione?
Zdarza mi się, zwłaszcza gdy robię coś dla siebie samej, ale nie jest to żadna regularna aktywność z mojej strony. Ciekawa jest dla mnie chęć sprawdzenia się w czymś nowym, choć najczęściej wybieram wyzwania kartkowe.

Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia?
Wspomagam się kawą/herbatą oraz rozpraszaczem w postaci muzyki lub serialu, który można niezbyt dokładnie śledzić podczas pracy :) Nieodzowny jest także lekki nieład na stole.
 
Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz.
Czasem się tak zdarza, ale traktuję to jako efekt przemęczenia, natłoku myśli. Gdy scrapowe lekarstwo nie działa - odpuszczam, odpoczywam, zajmuję się czymś innym. Wena wraca, lubimy się.

Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach? Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D
Ha! Mam swoje ulubione przydasie, co można zobaczyć w moich pracach. Tak naprawdę ta lista wciąż rośnie, ale jest też czasem uzupełniana. Na miejsce ubywającego elementu wskakują dwa kolejne… ;) Święty naprawdę czyta? Hmm… w takim razie poproszę o więcej mgiełek, wykrojników, wstążek i wszystkie taśmy papierowe, jakie kiedykolwiek powstały!

Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi?
Tak, współpracuję z GOscrap, I kropką, scrappo, DP Craft oraz współtworzę blog wyzwaniowy Art Grupa ATC.

Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów?
Nie słuchać rad. Pozwólcie sobie na tworzenie tego, co Was uszczęśliwi. Otwórzcie umysły, niech liczy się sam proces, a nie próba sprostania wymarzonemu efektowi końcowemu – to dobry punkt wyjścia do znalezienia własnego stylu i radości z tworzenia.

Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
Teraz? Gdziekolwiek, gdzie jest ciepło, ale na niezbyt długo.

Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa?
Nie mam. Lubię szukać nowych smaków i odcieni, choć są takie, do których często wracam. W każdej porze roku odnajduję swoje ulubione momenty, choć lubię, gdy pory roku nie są zbyt zimne :)
 
Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to…….”
Postarałabym się, żeby w moim nowym papierowym pokoju nie zabrakło absolutnie niczego, co przydałoby mi się kiedykolwiek do pracy. Innymi słowy: gdy trafię szóstkę, obiecuję nieco przerzedzić towar na Waszych sklepowych półkach :)

Masz ulubiony cytat lub powiedzenie?
Jednego ulubionego nie, ale zdarza się, że coś mi wpadnie w oko.

Pozdrawiam Was serdecznie! 
Magda

I na koniec wywiadu kilka fantastycznych prac naszego Gościa:













A pierwszą inspirację od Magdy dla naszego bloga będziecie mogli zobaczyć już 11 października :)

Pozdrawiam
Wikucha

  

Komentarze

Anonimowy pisze…
Magdusiu-chylę czoła i gratuluję!!! :)
Piękny wywiad Madziu! Piękne rzeczy tworzysz . Pozdrawiam
Magda Wisiorek pisze…
Dziękuję ;)
Aga Michniewicz pisze…
Madziu śliczne prace i bardzo się cieszymy że możemy cię gościć na naszym blogu :)
Dorota Dołęga pisze…
cudowne prace :)
Joanna pisze…
Wow! Super prace :)
Carmen pisze…
Magda serdecznie gratuluję! Z przyjemnością czytałam wywiad,a prace wybrane przez Wikuche ponownie zrobiły na mnie duże wrażenie.
Magda Wisiorek pisze…
Wow, dzięki raz jeszcze, o Wielkie!! :*:)

Popularne posty