Mała sowa

Hey wszystkim! Dzisiaj mój dzień inspiracji i z tej okazji chciałam Wam pokazać notesik jaki wykonałam jakiś czas temu. Trafił on do Ewy, naszej superowej szefowej. Jak widzicie po blogu Ewa jest wielką miłośniczką sów więc nie mogło jej zabraknąć na notesie.Kolorki również dopasowałam do gustu Ewy.




A do wykonania notesu użyłam:
klej hobby
kółka 3D 2mm.
taśma klejąca w rolce STICK IT!
taśma klejąca dwustronna
perełki w płynie Viva Decor białej
ruchome oczka 8mm.
dziurkacz 1,5cm.stokrotka
grzbiety ZUTTER 5/8 cala czarne
wykrojnik Nellies Choice kółka
wykrojnik Marianne Design ramka CR1201
gałązka z wykrojnika Marianne Design LR0138
płytki do wycinania Sizzix standard

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Genialny notesik, piękne kolorki, super prace :) pozdrawiam
Taki maly, fajny, miły dla oka notesik na wszystko, świetny pomysl k oryginalny prezent:)))

Popularne posty