Guest Designer Sierpnia 2013

Witam Wszystkich! Mamy już sierpień więc nadszedł czas aby przedstawić Wam naszego sierpniowego Gościa Projektowego:

Marbellę, której poczynania scrapowe możecie na co dzień śledzić na jej blogu Gallery of handicrafts


A oto co nam o sobie opowiedziała:

Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Marbella?
Mam na imię Monika, a mój nick to Marbella.
 
Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby?
Rękodzieło to moja pasja. Jak sięgnę pamięcią, zawsze wycinałam, kleiłam, szyłam, składałam.
 
Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl. 
Najbardziej lubię pracę z papierem i tkaninami. Jeśli chodzi o kolory – uwielbiam pastele.
 
Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje?
 

Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory.
 
Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione?
 

Bardzo lubię wyzwania. Moje ulubione to kolorystyczne lub inspirowane zdjęciem.
 
Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia?
 

Tak oczywiście nożyczki, papier i kosteczki 3D. Lubię tkaniny, koraliki.
 
Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz.

 Robię sobie przerwę, potem tęsknię i wracam.
 
Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach?  Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D
 

Tak, ogarnia mnie szał, gdy pojawia się nowa kolekcja papierów. Zawsze wybieram z kolekcji swój numer jeden, kupuję kilka sztuk – wtedy nie żal pociąć. Dobieram do niego te, które go dopełnią i tnę, kleję.....
Bardzo lubię tekturki – ornamenty.
 
Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi?
 
Jestem projektantką Galerii Rae.
 
Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów?
 

Praktyka czyni mistrza.
 
Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
 

Marzy mi się podróż do Japonii.
 
Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa?
 

Ulubione kolory to turkus, wanilia, zimny fiolet.
 
Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to…….”
 

Zależy od wysokości wygranej, ale może wystarczyłoby na podróż marzeń.
 

Masz ulubiony cytat lub powiedzenie?
 

"Walcz o marzenia."

Bardzo dziękuję za zaproszenie do gościnnego występu na blogu. 
Pozdrawiam
Marbella

I na koniec jeszcze kilka przepieknych kartek w wykonaniu Marbelli:











Pierwszą inspirację Marbelli dla naszego sklepu będziecie mogli zobaczyć już 5 sierpnia.

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Ilona Zbieg pisze…
piękne prace:) uwielbiam
Evik pisze…
śliczności! Rożowo-zielona dla Mamy mnie uwiodła!
Anonimowy pisze…
Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

Popularne posty