Wyzwanie #14 - Oblicza wiosny

Witam :)
Zapraszam serdecznie do udziału w kolejnym wyzwaniu na naszym blogu.
Tym razem inspirować nas będzie niezwykła paleta kolorystyczna którą wyszperałam w moim ukochanym Design-seeds


Zasady są proste: należy wykonać dowolną pracę - może to być kartka, LO, tag, notes. Trzeba użyć przynajmniej trzech kolorów z palety, musi pojawić się wstążeczka lub guzik.

Prace należy zgłaszać w terminie 03.06.2013- 24.06.2013
Wyniki zostaną ogłoszone na blogu dnia 28.06.2013

Nagrodą dla zwycięzcy jest zaproszenie do udziału w naszym sierpniowym wyzwaniu jako Gościnna/ny Projektantka/Projektant,  banerek z wyróżnieniem oraz bon na zakupy w naszym sklepie o wartości 50zł.

A oto garśc inspiracji od naszego zdolnego DT :)


Lois  zwyciężczyni kwietniowego wyzwania




 Tengelnasz czerwcowy  Gościnny Projektant


użyte materiały:


Teo inspiruje przepiękną karteczką


 użyte materiały:


Romantyczka poczyniła pamiątkę komunijną


użyte materiały:
klej 
tusz 


 Wikucha inspiruje nas bzowym zestawem: notes + kartka


użyte materiały:


i ja Monikatl przygotowałam dwie owalne kartki



użyte materiały


Mam nadzieję że poczuliście się zainspirowani :) 

Jeszcze na koniec kilka zasad:
- W wyzwaniu może brać udział każdy kto jest posiadaczem bloga lub galerii zdjęć.
- Do wyzwania można zgłosić TYLKO JEDNĄ pracę.
- Wszystkie zgłaszane prace muszą być nowe, nigdzie wcześniej nie publikowane.
- Praca może być zgłoszona jeszcze maksymalnie na 2 inne wyzwania.
- Będzie nam miło jeśli użyjecie materiałów z naszego sklepu, lecz nie jest to obowiązkowe.
- Prace zgłaszamy przez system inlinkz. Pamiętajcie, aby był to bezpośredni link do zgłaszanej pracy, nie do całego bloga!
- W miejscu opublikowania pracy proszę umieścić informację o wyzwaniu z linkiem wstecznym do tego posta.
- Prace muszą być wykonanie i zgłoszone według podanych wytycznych, w innym wypadku nie będą brane pod uwagę podczas głosowania.
 

Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Weryfikacja słowna nie chroni od spamu, ale za to utrudnia nam zostawienie komentarza na Twoim blogu. 

Życzę powodzenia.
Pozdrawiam 
Monikatl




Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Paleta jest obłędna! Świetnie się z nią pracowało! Wspaniałe prace dziewczyny i chłopaku :)

Jak tylko wypocę gorączkę to jutro sfotografuję swoja inspirację i dorzucę do Waszych cudownych dzieł :)
Witam, nie wiem dlaczego automat ale zamiast nazwy podaje link do bloga. Ponowiłam próbę ale dalej to samo :(
Unknown pisze…
Świetna paleta, kolory wspaniałe, pora zabrać się do pracy, żeby zdążyć przed czasem ;)
Aga Michniewicz pisze…
Katarzyna Kowalczuk już poprawiłam w opcjach :)
Biorę udział i ja w wyzwaniu. Warunki spełnione. Banerek na pasku bocznym, reszta szczegółów w poście.Pozdrawiam :)
eMKa pisze…
Jak obiecałam na FB - do rywalizacji staję i ja bo piękna paleta kolorów! ;)
shiraja pisze…
zestawienie kolorów cudne. Zrobiłam więc i ja karteluszkę :) Z prac zespołu DT najbardziej podoba mi się kartka TEO :)
Pozdrawiam słonecznie
twiglet pisze…
A można dać dwie?
Ilona Zbieg pisze…
jeden z punktów regulaminu mówi że można zgłosić tylko jedną pracę.
Pozdrawiam

Popularne posty