Notesowa inspiracja od Tengela

Witajcie kochani! Zapraszam Was dzisiaj na już niestety ostatnia inspirację od naszego Gościnnego Projektanta Tengela.

Pozdrawiam
Wikucha


* * * * * * * * *

Moja kolejna praca powstała zupełnie impulsywnie. Nie wiedziałem co zrobić, aż po prostu któregoś dnia wziąłem do ręki kostkę klejoną i postanowiłem zrobić grubaska. Jedno w tej pracy było pewne - papiery z kolekcji "Chronology". Już dawno chciałem je wykorzystać, a to była najlepsza okazja. Przód zdobią oczywiście kwiaty, lecz tym razem wybrałem orliki. 






Materiały ze sklepu: 

Pozdrawiam
Tengel

Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Cudny jest ten notesik!
KaSiA_ pisze…
Prześliczny!!! :)
Unknown pisze…
Piękny grubasek wyszedł:-)
Dawid Trzepizor pisze…
Dziękuję bardzo za miłe słowa i za możliwość inspirowania w Sklepie Ewa w czerwcu :)
Piękny i niezwykle oryginalny skład... Kolorów, dodatków, ozdób wszelakich.Gratuluję ślicznej pracy:)
Nat pisze…
Śliczny!

Popularne posty