Mediowy notes

Lubicie zabawę mediami? Niedawno w sklepie Ewa pojawiły się perłowe mgiełki, gesso i pasta strukturalna, dzięki którym powstał ten notesik:


Tło zagruntowałam warstwą gesso, a następnie położyłam kolejną warstwę przez kawałek tiulu, aby otrzymać ciekawą fakturę. Pastę strukturalną nałożyłam przez maskę - można to zrobić przy pomocy starej karty płatniczej:


Okładkę i papierowe różyczki zabarwiłam mgiełkami. Perłowe mgiełki mają bardzo intensywne kolory, ale można je rozcieńczyć wodą, aby otrzymać delikatniejsze odcienie.


Pamiętacie o naszym wyzwaniu kolorystycznym? Wciąż macie dwa tygodnie, aby zmierzyć się z tą piękną paletą kolorystyczną!


Użyte materiały:
grunt akrylowy gesso
pasta strukturalna biała
mgiełka perłowa violet
maska tła ornament
różyczki herbaciane
bindownica zutter bind-it-all

Pozdrawiam serdecznie!
Dorotka




Komentarze

Unknown pisze…
Pierwsze skojarzenie to Tajemniczy Ogród:-) Lekki, wręcz eteryczny i daje obietnicę spędzenia przy nim magicznych chwil. Ależ mnie ... poetycko nastroił:-)
Pozdrawiam ciepło
Ela 17 pisze…
Przepiękny notes
KaSiA_ pisze…
Cudny notes :)
krystynas pisze…
Przepiękny, właśnie zamówiłam gesso :)będę próbować, bo efekt niesamowity.
Cudowny notes...bardzo romantyczny.i te piękne kolorki..:)
Aga Michniewicz pisze…
Boski! A pomysł z tiulem i kartą płatniczą genialny!
Nat pisze…
Świetny pomysł, notes jest śliczny! :)

Popularne posty