Kartka dla Wędrowca

Witam!
Ponieważ zbliża się czas wakacyjnych wyjazdów, postanowiłem wykonać kartkę, którą z powodzeniem można dać osobie kochającej podróże.
Starałem się utrzymać klimat vintage z delikatnymi elementami steampunku. Dlatego też, umieściłem na niej trybiki oraz hybrydę roweru i balona.
Efekt trójwymiarowości uzyskałem na dwójnasób - poprzez użycie kostek 3D i embosingu.

 
 
  

Kolorystycznie, praca nawiązuje do trwającego właśnie na naszym blogu wyzwania - serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału i wykonania wiosennej pracy!

Przy tworzeniu tej kartki wykorzystałem narzędzie i materiały dostępne w naszym sklepie:

Pozdrawiam,

Mysiek

Komentarze

Jadwiga pisze…
Super! To ja poproszę o kartkę dla pielgrzyma- czy to jakaś różnica?...
Pozdrawiam i zapraszam do siebie po małe co nieco: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/2013/05/odsona-trzecia.html
Super karteczka, pomysłowa i bardzo oryginalna.Świetne kolory!
iluszka pisze…
Fantastyczna!!!
ROMA pisze…
Gratuluję pomysłu i podziwiam wykonanie!

Popularne posty