Inspiracja od Tengela

Szybko się z Wami witam i oddaję post Tengelowi :)

pozdrawiam
Wikucha

* * * * * * * * * * *

Witam serdecznie. Ostatnio "chodziły" za mną róże. Sam nie wiem dlaczego, ale może przez tą pogodę, która nas nie rozpieszcza w tym roku i przez którą wciąż nie mogę doczekać się róż w ogrodzie. Postanowiłem więc zrobić sobie róże na pudełkach. Złapałem za pędzle i farby, pomalowałem, postarzyłem je cukrem, na koniec poprzecierałem jeszcze papierem ściernym i otrzymałem taki oto komplecik. 



Materiały ze sklepu: 

Pozdrawiam
Tengel

Komentarze

Ela 17 pisze…
Przepiękne prace
Cudowne, bardzo mi się podobają :)
Jadwiga pisze…
Cudowny komplecik ;)
Unknown pisze…
Piękne klimatyczne prace:) Podziwiam:)
KaSiA_ pisze…
Piękne :)
Przepiękne i zachwycające prace w cudnych kolorach.

Popularne posty