piątek, 14 czerwca 2013

Inspiracja od Tengela

Szybko się z Wami witam i oddaję post Tengelowi :)

pozdrawiam
Wikucha

* * * * * * * * * * *

Witam serdecznie. Ostatnio "chodziły" za mną róże. Sam nie wiem dlaczego, ale może przez tą pogodę, która nas nie rozpieszcza w tym roku i przez którą wciąż nie mogę doczekać się róż w ogrodzie. Postanowiłem więc zrobić sobie róże na pudełkach. Złapałem za pędzle i farby, pomalowałem, postarzyłem je cukrem, na koniec poprzecierałem jeszcze papierem ściernym i otrzymałem taki oto komplecik. 



Materiały ze sklepu: 

Pozdrawiam
Tengel

6 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Przepiękne prace

monikatl pisze...

Cudowne, bardzo mi się podobają :)

Jadwiga pisze...

Cudowny komplecik ;)

Małgorzata Chrobak pisze...

Piękne klimatyczne prace:) Podziwiam:)

KaSiA_ pisze...

Piękne :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Przepiękne i zachwycające prace w cudnych kolorach.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...