Guest Designers Lipca 2013

Witajcie kochani! Czas przedstawić Wam naszego lipcowego Gościa Projektowego. A jest nim:

Małgorzata Łuc, która prowadzi blog o nazwie Galeria przy herbacie


A oto co nam o sobie powiedziała Gosia: 

Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Małgorzata Łuc. 
Prywatnie matka i kobieta biznesu, prowadzę działalność o tematyce prozdrowotnej,  sklep z herbatami i tzw. „zdrową żywnością”. W sklepie jest też miejsce na moją galerię rękodzieła. Dlateg mój blog ma tytuł Galeria przy herbacie :)

Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby?
Rękodziełem zajmuję się od dzieciństwa hobbystycznie, w średniej szkole miałam fazę na druty i swetry, potem kilka lat haft krzyżykowy i szycie, następne kilka lat obrusy szydełkowe, w międzyczasie malowanie mandali kredkami akwarelowymi – to bardzo wyciszające, a zarazem energetyzujące zajęcie. Tworzę tez modelinową biżuterię. W zeszłym roku szukałam czegoś zamiennego do kredek i trafiłam na filmy o promarkerach, gdzie były kolorowane stempelki C.C. Designs i Magnolii. I tak po nitce do kłębka odkryłam kartki, wciągnęło mnie to kompletnie. Zwiedziłam  mnóstwo blogów z kartkami i postanowiłam mieć swój :) 

Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl.
Najczęściej tworzę kartki na różne okazje, nie potrafię zdefiniować swojego stylu, lubię prace romantyczne, cukierkowe i retro. 

Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje?
Czasami przeglądam blogi, ale przeważnie nie mam na to czasu, pomysły „rodzą” się same, często rano budzę się z gotowym projektem w głowie.

Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione?
Najczęściej biorę udział w wyzwaniach, które mają jak najmniej ograniczeń i wytycznych.

Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia?
Chyba bez wykrojników, bardzo przywiązałam się do mojej maszynki na korbkę.

Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz.
Jak nie mam pomysłu na kartki to robie biżuterię z modeliny. Ale zdarzają się dni, że nie mam ochoty na tworzenie, wiec odpuszczam, bo wiem, ze wena przyjdzie jak będę wyluzowana, nie lubię presji, że muszę coś robić.

Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach? Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D  
Lubię pracować z wykrojnikami i oprócz papierów, to są najczęściej kupowane przeze mnie przydasie. Śniła mi się bindownica,  ale już się zmaterializowała:) 

Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi?
Nie współpracuję ze sklepami i blogami, ale może kiedyś...

Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów? 
Nie przejmujcie się brakiem sprzętu, ja zaczynałam od kilku dziurkaczy, linijki i maty samoregenerujacej. Próbujcie różnych technik, aby znaleźć swoją ulubioną.

Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
Włochy, lub Hiszpania, ale nie w szczycie urlopowym, najlepiej we wrześniu, jak są mniejsze tłumy turystów i mniejsze upały.

Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa?
Kolory lubię wszystkie i lubię je zmieniać, w domu mamy każdy pokój w innym kolorze:)
Pora roku to oczywiście wiosna, czyli kwiecień i maj, kiedy wszystko się budzi i rozkwita, 
Potrawy ulubionej nie mam, jedzenie nie jest u mnie na pierwszym miejscu, gotować nie lubię. 

Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to…….” 
Kupię dom w Hiszpanii 

Masz ulubiony cytat lub powiedzenie?
To raczej filozofia życiowa: Uważaj na to o czym myślisz, bo myśli stają się rzeczami i tworzą otaczającą Cię rzeczywistość.

Pozdrawiam
Gosia

Na koniec jeszcze kilka prac naszego Gościa











Pierwszą inspirację Gosi będzie mogli zobaczyć już 1 lipca :) Wtedy właśnie rusza nasze kolejne wyzwanie.

Pozdrawiam
Wikucha
 

Komentarze

Jak miło pooglądać tak wspaniałe prace.Pozdrawiam Waszego Gościa:)
Dziękuję za możliwość gościny na Waszym blogu, pozdrawiam :)

Popularne posty