Z cekinami

Witam

Wkrótce swoje święto będą miały wszystkie Mamy. Ja też ;). Z tej okazji zrobiłam kartkę dla samej siebie. Taką jaką chciałbym dostać z tej okazji. Prostą i radosną. A dostanę niebieskie serduszko wycięte z papieru i zakładkę do książki  :) - dowiedziałam się o tym wczoraj kiedy to moje dziecko spytało się czy lubię zakładki do książek :D i przy okazji zdradziło co robią w przedszkolu na Dzień Mamy ;).






Materiały  użyte ze sklepu:
Klej do papieru
Nożyczki
Wykrojnik Joy Crafts Kwiatki
Trymer do papieru
Pęseta precyzyjna
Zestaw kopert i kart A6

Pozdrawiam
monikatl


Komentarze

Ilona Zbieg pisze…
ooo ja cie
ale się Monia nakleiłaś tych cekinów

fajny efekt
i kolory super
Unknown pisze…
Bardzo podoba mi się pomysł z cekinami. A kółeczkowa wycinanka jest piękna.
Pozdrawiam
Aga Michniewicz pisze…
Boska! Wspaniały miałaś pomysł na wykorzystanie cekinów!
Piękna! I super pomysł!!
Czarownica pisze…
cudna, bardzo pomysłowa :)
Bardzo dziękuję ze te przemiłe komentarze :)

Popularne posty