Kurs na kartkę-torebkę

Witajcie.

Dawno temu - za zgodą Ani z bloga anula handmade zrobiłam swoją pierwszą kartkę-torebeczkę. Kartki takie są idealne na różne okazje - dla młodych dziewcząt i dorosłych kobietek:)

Ja najczęściej robię je na komunie dla dziewczynek lub na Dzień Matki. Ze względu na to, że kilka osób pytało mnie o sposób zrobienia takiej torebeczki - postanowiłam zrobić szybki kursik - jak ja to robię.

Ponieważ wszystko widać na zdjęciach - nie zamieszczam opisów. W razie pytań - ZAPRASZAM - postaram się pomóc, ale dopiero pod koniec maja:)

Robię ukochanej babci niespodziankę - i jutro lecę na jej 80 urodziny do Polski. Tak więc Mam tygodniowy urlop od internetu :)














Miłego dnia Wam życzę. I niech powstanie szał na kartki-torebki. Może akurat jakaś MAMA w Dniu swojego święta się ucieszy :)

Pozdrawiam
Teo


Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Świetny kursik :)
Nat pisze…
świetny pomysł! Muszę spróbować!

Popularne posty