Inspiracja od Galaxii

Witajcie sobotnio :) Zapraszam Was dzisiaj na ostatnią inspirację od naszej majowej Gościnnej Projektantki Galaxii!

Pozdrawiam
Wikucha

* * * * * * * * * * * *

Witam serdecznie. Dzisiaj chciałabym zaprezentować kartkę z okazji Święceń Diakonatu. Temat niełatwy, totalnie nie miałam pojęcia jak go ugryźć. Dlatego zainspirowałam się pracą Romantyczki: http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2013/01/z-okazji-swiecen.html i cudem wybrnęłam :) Po raz pierwszy stemplowałam i drukowałam na papierze czerpanym, dzięki czemu uzyskałam ciekawy efekt. 
 
 
Dziękuję, że przez miesiąc mogłam Was inspirować :) Wszystkiego dobrego! 
Galaxia
 
 

Komentarze

Sabka pisze…
Cudna kartka ! Szkoda, że wcześniej jej nie było, bo robiłam kartkę na święcenia kapłańskie.
Unknown pisze…
Wspaniała pamiątka:)

Popularne posty