Guest Designer Maja 2013

Witajcie kochani! Nadszedł czas na przedstawienie Wam naszego majowe Gościa Projektowego:

Galaxii, która prowadzi blog pod nazwą Decu-fantazje Galaxii


A oto co nam o sobie opowiedziała:

Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Galaxia.
Jestem poszukującą swojego miejsca na Ziemi 25-latką, która kocha Beatlesów, stare winyle i klimat lat 60. Marzę o starym Volkswagenie, mimo że w dalszym ciągu nie mam prawa jazdy ;-) Od niedawna zaczęłam eksperymentować w kuchni i sprawia mi to wiele radości. Poza tym studiuję dziennie, a weekendy uczęszczam na florystykę. 

Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby?
 Moja przygoda trwa już 6 lat… a zaczęła się od decoupag’u, który pochłonął mnie bez reszty. Namiętnie malowałam i oklejałam słoiki, pudełka po butach i wszystko co wpadło mi w ręce, największym moim osiągnięciem jest odnowienie starej, rozpadającej się toaletki.  Potem dołączył scrapbooking i od tego czasu poświęcam mu każdą wolną chwilę. 

Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl. 
Ciężko opisać mój sty, ponieważ robię bardzo różnorodne prace. Na pewno lubię jak się dużo dzieje i mam skłonność (niestety) do przesadzania z dodatkami. Bliskie są mi klimaty vintage i bardzo cenię prace w tym stylu, jednak sama rzadko takie wykonuję. 

Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje?
 Myślę, że wszystko wokół jest inspiracją… czasem jest to jakieś ciekawe zestawienie kolorów, innym razem to listek przyniesiony ze spaceru. 

Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione? 
Tak, wyzwania bardzo motywują do tworzenia, zwłaszcza wyzwania mapkowe np. na blogu Mojo Monday. 

Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia? 
Hmmm… podczas tworzenia? Obowiązkowo zakładam ulubioną, rozciągniętą i poplamioną do granic możliwości parę spodni oraz włączam radio – zawsze słucham muzyki gdy tworzę. 

Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz. 
Czasem tak, przeważnie gdy jestem zmęczona lub mam zły humor. Wtedy nic mi nie wychodzi, dlatego nie robię nic na siłę i czekam aż wena sama powróci. 

Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach? Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D 
Uwielbiam stemple i tusze, a odkąd mam nagrzewnicę do embossingu, wciąż marzę o nowych pudrach. Natomiast po nocach śnią mi się wykrojniki ponieważ od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką Big Shota :) 

Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi? 
Tak, projektuję dla zagranicznej marki Kuretake. 

Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów?
Moja rada to: nie bójcie się eksperymentować i uczcie się na błędach. Na początek wcale nie potrzebujecie maszynki i morza wykrojników, najważniejsza jest Wasza wyobraźnia i kreatywność.

Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje? 
Hmmm… marzę o zwiedzeniu Włoch :-)

Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa? 
Najbardziej lubię czerwień, moja pora to wiosna… i troszkę też jesień, a potrawa to chyba kotlet schabowy ;-) 

Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to……."
 … wybudowałabym dom, a w nim wymarzoną pracownię po brzegi wypełnioną przydasiami ;-) Kupiłabym stareńkiego Garbusa i żeby nim jeździć zrobiłabym prawo jazdy ;-) Poza tym z pewnością podzieliłabym się wygraną z bliskimi. 

Masz ulubiony cytat lub powiedzenie? 
Tak, mojego ulubionego autora Jonathana Carrolla: 

"- Jak się kocha w właściwy sposób?
- Trzeba używać dużo masła. Żadnej margaryny. Niektórzy próbują oszukiwać, stosując margarynę, ale różnica w smaku jest aż nadto wyraźna
."
 

Dziękuję :) 
Pozdrawiam Galaxia  

I na koniec kilka wspaniałych prac Galaxii:

Pierwszą inspirację Galaxii dla naszego sklepu będziecie mogli zobaczyć już niebawem! 6 maja rusza nasze kolejne wyzwanie.

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Magda Wisiorek pisze…
Miło Cię poznać :)
Ciekawe, różnorodne prace, przyjemnie się ogląda. Pozdrawiam.
iluszka pisze…
Fantastyczne prace!
Bardzo dziękuję za miłe słowa! :)
Cieszę się, że miałam okazję zaprezentować swoją twórczość :)

Popularne posty