ATC z gargulcem

Niedawno wykonałem ATCiaka w iście gotyckim stylu. Praca powstała na wymiankę, a tematem było gotyckie okno - trzeba było wykonać ATC w kształcie strzelistym.

Gotycka architektura kojarzy mi się, w pierwszej kolejności, z katedrami ozdobionymi rzeźbami gargulców. I to właśnie postanowiłem wykorzystać w mojej pracy.

Z beermaty wykonałem pudełeczko o strzelistym kształcie. Następnie wykorzystując szary brystol i odpowiedni stempel, a także tusz i zestaw do embosingu, wykonałem imitację kamiennej ściany. Z tego samego brystolu powstały zarysy gotyckich budowli. Po pocieniowaniu czarnym tuszem, podkleiłem je pianką 3D i nakleiłem na czarne tło. Z białego brystolu wyciąłem dziurkaczem koło, z którego powstał księżyc. Na księżyc, po pocieniowaniu, nałożyłem medium do spękań. Na pierwszym planie postanowiłem umieścić gargulca. Powstał on poprzez naklejenie na siebie kilku odpowiednio dociętych warstw beermaty. Następnie nasączyłem go klejem i po stwardnieniu odpowiednio oszlifowałem. Gdy byłem już zadowolony z efektu, nałożyłem kilka warstw szarej farby akrylowej.

Ze względu na kształt, musiałem zaprojektować odpowiednią karteczkę z informacjami odnośnie ATC, którą wkleiłem z tyłu pudełeczka.

Całość, po sklejeniu, prezentuje się następująco:

 
 
 


Do wykonania tego shadowboxa wykorzystałem narzędzie i materiały dostępne w naszym sklepie:
 
Pozdrawiam,

Mysiek

Komentarze

Rom-a pisze…
dla mnie bomba!!!!
Jadwiga pisze…
Fantazja Ciebie poniosła! Suuuper!!!
Aggie pisze…
Ten gargulec... wilkołakowaty taki ;) ogólnie wykonanie super!
Unknown pisze…
Normalnie ... kawał niezłej męskiej roboty!
Fantastyczne. I od razu przyszło mi na myśl "Imię róży" Umberto Eco, i film z Seanem Connerym wg tej książki. Czekałam przez sekundę czy pojawi się jakieś ... martwe ciało w kadzi ...

Popularne posty