Wyzwanie #12 - WYNIKI!

Witajcie! Nadszedł czas na ogłoszenie wyników mojego słodko - pastelowego wyzwania.  Jednak zanim ogłoszę wyniki chcę podziękować wszystkim za tak liczne zgłoszenia. Cieszę się niezmiernie że wraz Z DT mieliśmy w czym wybierać :D

No a teraz najważniejsze!  Niekwestionowanym zwycięzcą naszego 12-stego wyzwania została:

 

Której serdecznie gratulujemy! W nagrodę zapraszamy Lois jako Gościnną Projektantkę do naszego czerwcowego wyzwania, "wręczamy" bon o wartości 50zł. na zakupy w sklep-ewa.pl oraz banerek "BYŁAM NAJLEPSZA" do umieszczenia na swoim blogu :)


A ponieważ ilość zgłoszeń przekroczyła liczbę 25, mam też banerek dla tych którzy zajęli kolejno II i III miejsce! 

Na II miejscu znalazły się dwie osoby!

 


oraz Kalina 
 

A na III miejscu (wcale nie gorszym!) znalazła się:

 

A tu dziewczyny banerek da Was. Częstujcie się :)


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w wyzwaniu i zapraszam do udziału w kolejnym które już niebawem ruszy na naszym blogu.

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

el pisze…
nie no ten pierwszy to .... bomba..... NOBEL za oryginalność
origata1 pisze…
Aż ślinka ciekanie :))) Gratulacje!
Jadwiga pisze…
Gratuluję! Rzeczywiście przesłodkie- powiedziałabym ;)
iluszka pisze…
Gratuluję Zwyciężczyniom, a zwłaszcza Lois - gdy tylko zobaczyłam tę kartkę na Twoim blogu, byłam pewna że wygra wszystkie słodkie wyzwania!!! Cudownie słodką i apetyczną czekoladkę stworzyłaś - genialna :)
Anonimowy pisze…
Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za wspaniałą zabawę :-)
Unknown pisze…
Dziękuję bardzo za wyróżnienie :D
Lois pisze…
Po takim dniu jak ten jesteście moją Wisienką na Torcie :)
Zaliczyłam dziś 300km za kierownicą i taka niespodzianka w domu od Was mnie spotkała!
Dziękuje bardzo za wyróżnienie i dziękuje za przemiłe komentarze :)
Pozdrawiam wszystkich uczestników bo prace były extra!

Popularne posty