Prehistoryczna skamielina

Witam wszystkich!

Od jakiegoś czasu, moja 4-letnia córka Maja ma obsesje na punkcie szkieletów i dinozaurów. Non stop zadaje pytania "a dlaczego... a po co..." ect. odnośnie układu kostnego :). Postanowiłem więc poszukać jakiś pomocy naukowych, aby choć na chwilę uniknąć wciąż tych samych pytań ;P.

W internecie (...TUTAJ....) natrafiłem na puzzle 3d przedstawiające szkielet pterozaura i postanowiłem takowy wykonać. W oryginale, puzzle są wykonane z drewna, ja postanowiłem jako budulca użyć beermaty.

Po wydrukowaniu wzoru puzzli, nakleiłem je na beermatę. Następnie je wyciąłem (zachowując daleko idącą ostrożność), używając nożyków i maty samogojącej. Po dopasowaniu całości, poszczególne elementy połączyłem razem ze sobą przy pomocy kleju. Po wyschnięciu, model pterodaktyla pomalowałem dwukrotnie białą farbą akrylową.


Teraz pterozaur fruwa na żyłkach tuz pod sufitem w pokoju moich pociech, ku uciesze Majki :). Mam nadzieję, że i Wy zdecydujecie się przywrócić taką "skamielinę" do życia ;P...

Użyte materiały i narzędzia ze sklepu:

Pozdrawiam
Mysiek

Komentarze

Sylwia S pisze…
Śliczny , moja córka również uwielbia dinozaury to pewnie już by takiego chciała robić. Jednego latającego już zrobiła, nie jest tak wypasiony ale jak na jej młody wiek (8 lat) to wyszedł jej ekstra.
J.Dark pisze…
świetny!! :)
iluszka pisze…
Genialny! Córcia z pewnością zachwycona :)
Edyta pisze…
Rewelacyjny pomysł!
O matko i Ty tak sam?? Bez jakiegoś plotera?? Podziwiam....

Popularne posty