Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Witam!

Dzisiaj w ramach inspiracji chciałam Wam pokazać dwie bliźniacze, kartki jakie ostatnio wykonałam. Jedna jest dla chłopca a druga dla dziewczynki. Pamiątki miały nie być przeładowane i mieścić się do koperty. Mam nadzieję że spełniłam oczekiwania zamawiających :)


Drukarka niestety mi szwankuje i nie jestem zbytnio zadowolona z napisu ale ogólnie kartki bardzo mi się podobają  :) Wyszły dokładnie tak jak je sobie wyobrażałam.

Do zrobienia kartek użyłam:

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Ilona Zbieg pisze…
Bardzo ładne
delikatne i skromne
Piękne te kwiatuszki :)
Edyta pisze…
Bardzo mi się podobają. Takie skromne, proste ale piękne. I te kwiaty w Twoim wykonaniu... rewelacja
AgA pisze…
Piekne, eleganckie i delikatne zarazem :)
krystynas pisze…
Piękne i eleganckie, dla mnie idealne.
Anonimowy pisze…
Śliczne karteczki :-) Bardzo podobają mi się kwiatki :-)
Aga Michniewicz pisze…
Dziękuję bardzo za miłe słowa :*
Kabis pisze…
kwiatki przeurocze! Kartki bardzo efektowne i śliczne:)
Unknown pisze…
Piękne pamiątki! takie delikatne! pozdrawiam!

Popularne posty