środa, 24 kwietnia 2013

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Witam!

Dzisiaj w ramach inspiracji chciałam Wam pokazać dwie bliźniacze, kartki jakie ostatnio wykonałam. Jedna jest dla chłopca a druga dla dziewczynki. Pamiątki miały nie być przeładowane i mieścić się do koperty. Mam nadzieję że spełniłam oczekiwania zamawiających :)


Drukarka niestety mi szwankuje i nie jestem zbytnio zadowolona z napisu ale ogólnie kartki bardzo mi się podobają  :) Wyszły dokładnie tak jak je sobie wyobrażałam.

Do zrobienia kartek użyłam:

Pozdrawiam
Wikucha

9 komentarzy:

Teo pisze...

Bardzo ładne
delikatne i skromne

monikatl pisze...

Piękne te kwiatuszki :)

edyta350 pisze...

Bardzo mi się podobają. Takie skromne, proste ale piękne. I te kwiaty w Twoim wykonaniu... rewelacja

AgA pisze...

Piekne, eleganckie i delikatne zarazem :)

krystynas pisze...

Piękne i eleganckie, dla mnie idealne.

danfi1 pisze...

Śliczne karteczki :-) Bardzo podobają mi się kwiatki :-)

wikucha pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa :*

Kabis pisze...

kwiatki przeurocze! Kartki bardzo efektowne i śliczne:)

Magia Lekanto pisze...

Piękne pamiątki! takie delikatne! pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...