Opakowanie na czekoladę od Monikitl.

Witam! Dzisiaj czas na kolejna inspirację od Monikitl. Mam nadzieje że spodoba się Wam tak samo jak poprzednie :) Zapraszam do poczytania, oglądania i komentowania. 

Pozdrawiam
Wikucha

**********

Lubię papiery które imitują materiał. Choć muszę przyznać że czasem mam problem jak je ciekawie wykorzystać tak aby podkreślić ich charakter. Jednak w tym przypadku nie miałam tego problemu. Bazę opakowania zrobiłam ze sztywnego papiery kraftowego który doskonale sprawdza się w takich przypadkach. Okleiłam ją papierem imitującym fragment jeansowych spodni. Materiałowe kwiaty i koronka fajnie uzupełniły jeansowy papier a niebieski sznurek w tym samym odcieniu nadał całości lekkości ;). Papierowe, ażurowe kwiatuszki są "wisienką na torcie" ;). 


Materiału których użyłam ze sklepu:

Pozdrawiam
Monikatl.


**********


A na koniec mam dla Wszystkich niespodziankę! Od maja dalej będziecie mogli podziwiać prace Monikitl ponieważ zostaje ona z nami na dłużej - na rok jako Designer! Mamy nadzieję że cieszycie się z tego tak samo jak my - DT sklep.ewa.pl. Pierwszą prace Minikitl jako Designera sklep-ewa.pl będziecie mogli już podziwiać w maju. Wtedy to właśnie ruszy nasze kolejne wyzwanie :) 

Przypominam oczywiście że kwietniowe wyzwanie dalej trwa ;) Prace możecie zgłaszać do 22 kwietnia do północy.


Oprócz tego koniecznie zajrzyjcie na nasz blog 1 maja! Czekać na Was będzie wtedy miła niespodzianka ;D

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Super!! Bardzo fajna praca :)
A no i gratulacje!!!
Ilona Zbieg pisze…
Super:) ja się baaaardzo cieszę :)
Jadwiga pisze…
Fantastyczne opakowanko- takie bardziej młodzieżowe (choć niekoniecznie)
Pozdrawiam :)
Oooo co za niespodzianka! Brawo Monika! Gratuluję :)
Dorota Dołęga pisze…
świetna kartka, bardzo się cieszę, że jesteś z nami :)
Unknown pisze…
super, a koronka jest po prostu kropką nad i :)
Piękni dziękuje - bardzo się ciesze i jest mi niezmiernie miło że będę w tak zdolnym i twórczym zespole :)

Popularne posty