Mediowo od Monikitl

Witajcie kochani! Niedawno mogliście podziwiać w inspiracjach od DT do naszego Wyzwania #12, przepiękne prace Monikitl - naszego kwietniowego Gościa Projektowego. Dzisiaj przyszła kolej na kolejną inspiracje od naszego gościa :)

Zapraszam serdecznie
Pozdrawiam
Wikucha

************

Witam. Do zrobienia tej kartki użyłam tylko papieru wizytówkowego. Grubego i wytrzymałego. Lubię taki papier bo jest naprawdę cierpliwy :). Można malować, wcierać, pryskać... Efekty "malarskie" ;) powstały przy pomocy farby akrylowej, starego gęstego jak galaretka tuszu kreślarskiego, tuszu w podusze, małego spryskiwacza z wodą i i starej, plastikowej karty telefonicznej :) Różyczka zrobiona jest z papieru czerpanego, doskonałego do takich przestrzennych kwiatów. I oczywiście nie zabrakło wycinanek z wykrojników które jednak potraktowałam troszkę inaczej niż zazwyczaj - wycięłam, pocięłam, potargałam i pomięłam ;). Żeby nie było "za grzecznie" ;) 


Użyte materiały ze sklepu:

Pozdrawiam
Monikatl

Komentarze

arelierbymary pisze…
śliczna praca :) nie ma to jak zrobić pracę przy użyciu niewielu, niekiedy wydawałoby się zbędnych produktów. Efekt rewelacyjny :)
iluszka pisze…
Podziwiam mediowe prace...Sama takich jeszcze nie potrafię tworzyć, ale wszystko przede mną :) Cudowna kartka!
Dorota Dołęga pisze…
świetna kartka, bardzo podoba mi się kolorystyka - róż i czerń to świetne połączenie!
Super :) Bardzo interesująca kartka.
Anna - Krulik pisze…
Faktycznie, do grzecznych - całe szczęście - ona nie należy :)
ivonno pisze…
Super. Różyczka powala na kolana:-)
Marta Dębicka pisze…
Uwielbiam prace Moniki! Są bardzo oryginalne i dopracowane. Niby tylko kilka elementów a jaki efekt! Powinniście ją zaprosić do DT na stałe :)
Pięknie dziękuje za wszystkie przemiłe komentarze :)

Popularne posty