Kartki dwukolorowe

Czasami naprawdę niewiele potrzeba żeby stworzyć kartkę.
Zwykły biały papier...własnoręcznie zrobiony kwiatek - np. wycięty wykrojnikami i jakieś delikatne ozdoby i dodatki. Po wytłoczeniu papieru folderem do embossingu, zrobiłam z papieru czerpanego kwiaty, potem użyłam motyli - sizalu i wykrojników. W ten sposób powstały dwukolorowe kartki - a ponieważ są bez napisu - mogę być na różne okazje.


Materiały które użyłam:
Karty Anitas
Klej akrylowy
Kosteczki 3D
Trymer
Mata
Klej na gorąco
Nożyk 
Wykrojnik gałązka

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu :)
Teo


Komentarze

Jadwiga pisze…
Rzeczywiście niewiele potrzeba do stworzenia kartki ;)
IWA pisze…
Prosto, a jak pięknie!
Aga Michniewicz pisze…
Piękne! Sama nie wiem która podoba mi się bardziej :)
Natka pisze…
Śliczne, proste i naprawdę niezwykle efektowne kartki!
Piękne - nic dodać nic ując ;)
krystynas pisze…
Przepiękne w swej prostocie
Anonimowy pisze…
Śliczne karteczki. Ta z motylkami, to moja faworytka :-)

Popularne posty