środa, 27 marca 2013

Kartka z serduszkami

Witam Was serdecznie!

To moja pierwsza inspiracja na sklepowym blogu :) Dziś pokażę Wam bardzo prostą karteczkę, wykonaną przy minimalnej ilości narzędzi i dodatków - bo robienie kartek "z niczego" jest moją specjalnością. Główna rola podczas tworzenia tej kartki przypadła w udziale temu dziurkaczowi, z którego powycinałam malutkie serduszka:


Serduszka potuszowałam miedzianym tuszem i zamocowałam za pomocą kostek 3d, aby uzyskać trójwymiarowy efekt:


Zachęcam Was do łączenia materiałów przeznaczonych do rękodzieła z gazą, papierem książkowym i innymi rzeczami, które można znaleźć w każdym domu. 

Użyte materiały:

Korzystając z okazji, chciałam złożyć wszystkim czytelnikom bloga najserdeczniejsze życzenia wielkanocne!

Pozdrawiam,
Dorotka




15 komentarzy:

Ewa S. pisze...

Bombowy pomysł, kartka jest rewelacyjna!

Teo pisze...

super
bardzo lubię

Dorotko musisz nam zrobić kursy na kartki z robione z niczego :)

Galaxia pisze...

Śliczna jest! Kiedyś podziwiałam podobną w Twoim wykonaniu, chyba walentynkową :)

lois pisze...

Fajna, bardzo oryginalna!!!

wikucha pisze...

O matko Dorotko cudowna kartka! Jesteś mistrzem wykorzystywania nietypowych materiałów :) Wspaniały debiut inspiracyjny :D I popieram Teo! Z chęcią bym się nauczyła robić takie kartki!

FojAga pisze...

W 100% w moim guście :)
Piękna!

J.Dark pisze...

Śliczna i bardzo pomysłowa! :)

Anna - Krulik pisze...

Przepiękna kartka!

iluszka pisze...

Rewelacyjna jest! Mam ten sam dziurkacz ;) I przyłączam się do prośby Teo :)

Ewa M pisze...

Świetny pomysł!gratuluję

katy pisze...

też mam ten dziurkacz i go uwielbiam,a te sreduszka wygadają jak ptaszki siedzące na lini wysokiego napięcia:)przepiękna jest:)

CarmenAlice pisze...

cudna!

Paolla pisze...

Piękna jest! Też mam ten dziurkacz, a jakoś rzadko go używam - czas to zmienić, dziękuję za inspirację!

IWA pisze...

Rewelacyjne serca - jaskółki!

Jadwiga pisze...

Fantastyczna- serca niczym ptaszki na pięciolinii ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...