Guest Designer Marca 2013

Witam Wszystkich serdecznie! Dzisiejszym postem rozpoczniemy nasz roczny cykl Guest Designer Miesiąca. A w  marcu wraz ze stałą załogą DT będzie Was również inspirować:

Peninia, która prowadzi blog pod nazwą Peninia Art.


Aby przybliżyć Wam trochę sylwetkę naszej Gościnnej Projektantki zadaliśmy Peninie kilka pytań, na które zgodziła się odpowiedzieć.

Na początek opowiedz nam w kilku słowach, kim prywatnie jest Peninia? 
Kim prywatnie jest Peninia? Jest pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i projektowania. Uwielbia podróże, miejsca z duszą i klimatem...anioły, zapach kawy i kolor brązowy...jest marzycielką, chodzi z głową w chmurach...czasem roześmiana a czasem przepełniona nutką melancholii...
 
Kiedy Zaczęła się twoja przygoda z rękodziełem i jak dużo czasu poświęcasz temu hobby?
Wszelkiego rodzaju manualne zajęcia -rysunek, malarstwo i ozdabianie-  towarzyszyły mi już od wczesnego dzieciństwa . A moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w 2009 r, kiedy to na zagranicznych blogach zobaczyłam cudowne prace z papieru.  Zaciekawiały mnie i postanowiłam też spróbować . I stało się-scrapbooking wciągnęła mnie na całego i dołączył do moich kolejnych pasji.  Każdego wolną chwilę dnia, zwłaszcza po pracy zawodowej  poświęcam na twórcze działanie. To taki cudowny relaks i odprężenie po pracy i codziennych obowiązkach.Nie wyobrażam sobie po prostu dnia bez tworzenia:) "To właśnie dzięki tworzeniu mam swój mały słodki kawałek nieba..."  
 
Jakie prace najczęściej tworzysz i jak opisałabyś swój styl.
Uwielbiam tworzyć z papieru zwłaszcza -kartki, notesy, oraz małe formy.Wciąż uczę się nowych technik i form.Uwielbiam gdy w pracach znajduje się z dużo warstw papieru, przeszycia, przetarcia, przedarcia,koronki i kwiaty. staram się dużo eksperymentować i próbować sił w nowych technikach. W każdej z moich prac staram się zamykam magiczną cząstkę siebie...swoich przeżyć i myśli. A mój styl ...hym może trochę vintage, retro...z nutką romantyzmu.
 
Gdzie szukasz pomysłów, co cię inspiruje? 
Inspiracje są praktycznie wszędzie -wystarczy je tylko dostrzec... czasem jest to fajne zdjęcie, cytat, napis na koszulce, przyroda...śpiew ptaków...wszystko co mnie otacza daję mi "bazę" do tworzenia.
 
Lubisz brać udział w wyzwaniach? Masz jakieś swoje ulubione? 
Tak,bardzo lubię brać udział w wyzwania. Mam kilka ulubionych miejsc Craft Artwork, Fashionable Stamping Challenges
 
Czy jest coś, bez czego nie potrafisz się obejść podczas tworzenia? 
Tak ,w tworzeniu zawsze towarzyszą mi  tusze  i wykrojniki.
 
Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz. 
Są takie chwile, kiedy zasiadam w pracowni i nic nie mogę zrobić i nic mi nie wychodzi...nie robię więc nic na siłę...po prostu czekam a w czekaniu pomaga mi dobra książka i kawa :) 

Masz swoje ulubione przydasie czy dodatki, których lubisz używać? A może jakieś śnią ci się po nocach? Św. Mikołaj na pewno czyta listy od grzecznych crafterek :D 
Tak i to bardzo wiele, ale najczęściej  w pracach wykorzystuję motywy z wykrojników, kwiaty i pół perełki a ostatnio śnią mi się po nocach cudowne Mix media :)
 
Czy współpracujesz z jakimiś sklepami craftowymi lub blogami wyzwaniowymi? 
Tak, współpracuje ze Sklepem Studio 75, Lawendow 24.pl i CraftyMoly 
 
Jakieś rady dla początkujących crafterek/ów? 
Polecam stawianie pierwszych kroków własnie po przez zabawy i udział w wyzwaniach, tworzenie prac bazując się na mapkach - sama tak czyniłam stawiając swe pierwsze kroki.
 
Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
Och jest wiele miejsc które chciałbym zobaczyć i zwiedzić ale na tą chwilę marzy mi się wyjazd do  cudownej Toskanii
 
Twój ulubiony kolor, pora roku i potrawa?  
Mój ulubiony kolor to brąz, pora roku - lato, potrawa - och jest ich dożo więc chyba nie mam jednej ulubionej:)
 
Dokończ zdanie: „Gdybym trafiła szóstkę w lotto to…….”  
to pewne, że jakąś jej część przeznaczyłabym na dalsze wyposażenie swojej pracowni i dużo scrapowych zakupów :) 
 
Masz ulubiony cytat lub powiedzenie?   
Tak, to cytat Phila Bosmansa   

"Nie ma zbyt wiele czasu  by być szczęśliwym  Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisując marzenia, a ja­kaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak pot­ra­fimy być nimi jutro? Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie, je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia. Wyjdź mu naprzeciw."

Serdecznie dziękuję za zaproszenie i serdecznie Was pozdrawiam - Peninia

Na deser kilka zdjęć, pięknych dzieł naszego utalentowanego gościa:


A pierwszą inspirację Peninie dla naszego sklepu będziecie mogli podziwiać już 4 marca, wtedy rusza nasze kolejne wyzwanie!

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Boei pisze…
Bardzo się cieszę, że mogłam jeszcze więcej dowiedzieć się o Peninii. Pięknie tworzy i jest wspaniałą, sympatyczną osobą. Będę tu zaglądać:)
Ilona Zbieg pisze…
Fajnie się czytało ten wywiad:)
człowiek patrzy po takim wywiadzie na inne scraperki jak na "ludzi" ... ...które maja takie same zycie - jak i ja ;) potrawy - cytaty - inspiracje:)
a nie tylko papier - klej - nożyczki

ps. kot jest boski :)
Anna - Krulik pisze…
Bardzo miło było Cię poznać :)
Agato.Art pisze…
To po prostu Gosia:)Cieszę się,że mam w domku kilka z Jej prac:)Pozdrawiam ciepło
Chenia pisze…
Peninia - moja scrapbookowa guru :) Pozdrawiam serdecznie :)
Magda Wisiorek pisze…
Bardzo się cieszę, że pozwoliłaś poznać się trochę bliżej :) To bardzo ciekawe, a ja jeszcze chętnie zajrzałabym do Twojego twórczego kąta w domu, to też niesamowicie inspiruje ;)Pozdrawiam.
Maryś pisze…
Gratuluję Peninii :))))))))))

Popularne posty