środa, 20 lutego 2013

Chrum, chrum.

Witam! 
Dzisiaj chciałbym zaprezentować Wam w ramach inspiracji, kartkę którą wykonałem dla mojego synka Tymcia z okazji 2 urodzin :). Każdy element, nie licząc świnek, zaprojektowałem i wyciąłem samodzielnie. Bardzo pomocny tutaj okazał się skalpel z obrotowym ostrzem, chwilkę trwa aż się człowiek do niego przyzwyczai, ale później to już bajka ;). Przed sklejeniem, poszczególne części układanki cieniowałem tuszami o odpowiednich kolorach. Do wykonania świnek posłużyły mi dziurkacze wycinające kółka o różnych średnicach. Te, ukochane ostatnio przez mojego syncia, zwierzątka dostały gotowe ruchome oczka o średnicy 6mm. Kartka oczywiście bardzo się solenizantowi spodobała :).


Mam nadzieję, że zainspirowałem Was, do samodzielnego zmierzenia się z tego rodzaju kartkami :).

A oto lista materiałów ze sklepu ewa.pl jakich użyłem do wykonania kartki:
Kostka 3D
Klej w pisaku STICK IT!
Taśma w rolce STICK IT!
Ruchome oczka 6mm.
Tusze z zestawów AQUA i SUNRISE
Baza do kartki Anita's DL
Nożyczki precyzyjne
Nożyczki ozdobne Heyda MARIO
Podkładka do cięcia A4
Skalpel z obrotowym ostrzem
Trymer Letack T100
Zestaw kolorowych papierów Dovecraft 15x15cm.
Dziurkacz koło 1,5cm.
Dziurkacz koło 2,5cm.
Dziurkacz koło 3,7cm.
Dziurkacz koło 5cm.
Dziurkacz kombinerki KOŁO 6mm.

Pozdrawiam!
Mysiek

4 komentarze:

mapowska pisze...

Ale świetne! Super! :)

Teo pisze...

boska
Tymon musiał być przeszczęśliwy :)

origata1 pisze...

Rewelacja, zazdroszczę Tymciowi :D

wikucha pisze...

Hihi Teo nie Tymon tylko Tymoteusz :) Ale to wielu ludzi się myli bo zdrobnienia Tymek, Tymoś etc. ludzie używają do obu imion :D

Ja tam lubię jeszcze wołać Tymosław jak mały łobuz coś nabroi :D A Maja woła czasem na niego Timi :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...