Mini wyzwanie - WYNIKI!

Witam!

Kochani, bardzo dziękuję Wam za udział w mojej mini zabawie z produktem CraftFun. Jak to w opowieści o osiołku i żłobie było, ja również miałam problem z wyborem. Pomedytowałam i zdecydowałam się przyznać nagrodę za kartkę z rowerem.

A kartkę z rowerem, a właściwie welocypedem wykonała............



Piękna kartka sztalugowa, przyznacie sami ....

Kasiu, serdecznie gratuluję i zapraszam po kupon: ewa@chorg.pl

Oprócz tego wręczam Ci banerek z wyróżnieniem:


Miłego scrapowania życzę wszystkim i zapraszam do wyzwania Ibiska 

Pozdrawiam
Ewa

Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Cudaczku gratuluję! Świetna kartka!
Cudaczek pisze…
Dziękuję serdecznie! Miła wiadomość na zakończenie dnia a może raczej na rozpoczęcie bo to już 1h w nocy...
krystynas pisze…
Przepiękna, serdeczne gratulacje.

Popularne posty