czwartek, 15 listopada 2012

Świątecznie

Witam!

Mamy już prawie połowę listopada w związku z czym zmotywowałam się do działania i zaczęłam robić pierwsze kartki Bożonarodzeniowe. Wiecie lepiej późno niż wcale ;) Na razie prezentuję sześć, na resztę przyjdzie pora. Przyznam się Wam też, że z tych sześciu kartek podobają mi się tylko pierwsze cztery, te dwie ostatnie nie wyszły mi tak jak to sobie zaplanowałam.


Zdjęcia kiepskie mi wyszły. Mimo iż fotki robiłam przed 12:00 to już światło kiepskie miałam.

Użyte materiały:
Kostka 3D
Półperełki 4mm
Półperełki 6mm
Półperełki 8mm
Trymer do papieru Lateck
Dziurkacz 2,5cm. GAŁĄZKA SOSNY
Dziurkacz 1,5cm. ŚNIEŻYNKA 2
Dziurkacz 2,5cm. ŚNIEŻYNKA 1
Dziurkacz 3,7cm. ŚNIEŻYNKA
Dziurkacz brzegowy ORNAMENTY
Wykrojnik Marianne Design ŚWIECE LR0243
Wykrojnik Marianne Design GAŁĄZKA OSTROKRZEWU LR0244
Wykrojnik Marianne Design GAŁĄZKA JODŁOWA LR0181
Wykrojnik Marianne Design BOMBKI LR0183


Pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

Anna - Krulik pisze...

Ale się na wykrajałaś! bardzo ładne Ci wyszły :)

krystynas pisze...

Przepięknie ujęłaś świąteczny klimat. Wspaniałe kartki.
Bardzo podoba mi się pomysł wianka z dziurkacza śnieżynka.

Cudaczek pisze...

Oj tam, marudzisz Wikucha ;P Co jedna to lepsza!

Ancolek pisze...

Cudne kartki i wspaniałe pomysły zarazem. Brawo!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...