Świątecznie

Witam!

Mamy już prawie połowę listopada w związku z czym zmotywowałam się do działania i zaczęłam robić pierwsze kartki Bożonarodzeniowe. Wiecie lepiej późno niż wcale ;) Na razie prezentuję sześć, na resztę przyjdzie pora. Przyznam się Wam też, że z tych sześciu kartek podobają mi się tylko pierwsze cztery, te dwie ostatnie nie wyszły mi tak jak to sobie zaplanowałam.


Zdjęcia kiepskie mi wyszły. Mimo iż fotki robiłam przed 12:00 to już światło kiepskie miałam.

Użyte materiały:
Kostka 3D
Półperełki 4mm
Półperełki 6mm
Półperełki 8mm
Trymer do papieru Lateck
Dziurkacz 2,5cm. GAŁĄZKA SOSNY
Dziurkacz 1,5cm. ŚNIEŻYNKA 2
Dziurkacz 2,5cm. ŚNIEŻYNKA 1
Dziurkacz 3,7cm. ŚNIEŻYNKA
Dziurkacz brzegowy ORNAMENTY
Wykrojnik Marianne Design ŚWIECE LR0243
Wykrojnik Marianne Design GAŁĄZKA OSTROKRZEWU LR0244
Wykrojnik Marianne Design GAŁĄZKA JODŁOWA LR0181
Wykrojnik Marianne Design BOMBKI LR0183


Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Anna - Krulik pisze…
Ale się na wykrajałaś! bardzo ładne Ci wyszły :)
krystynas pisze…
Przepięknie ujęłaś świąteczny klimat. Wspaniałe kartki.
Bardzo podoba mi się pomysł wianka z dziurkacza śnieżynka.
Cudaczek pisze…
Oj tam, marudzisz Wikucha ;P Co jedna to lepsza!
Ancolek pisze…
Cudne kartki i wspaniałe pomysły zarazem. Brawo!

Popularne posty