Kurs na kartkę - sukienkę

Dzisiaj pokażę Ci jak zrobić prostą karteczkę w kształcie sukienki. Będziesz potrzebować:

  • kartkę/baza ze sztywnego papieru najlepiej wizytowego A4,
  • klej,
  • nożyczki,
  • dziurkacz brzegowy kropki lub koronka,
  • kwiatuszki,
  • ćwiek itp. rzeczy do ozdobienia kartki.

Najpierw wyrysowałam sobie na papierze ksero, szkic sukienki złożyłam na pół i wycięłam

Następnie złożyłam właściwą bazę na sukienkę na pół, odrysowałam od szablonu sukienkę i wycięłam

Po rozłożeniu wygląda tak

Następnie wycięłam karczek sukienki z ozdobnego papieru za pomocą szablonu i dół ozdobiłam koronką z papieru

 

Kołnierzyk wycięłam z połowy wykrojnika serwetki, ale można też użyć dwóch połówek koła lub fantazyjnie udrapować koronkę

Teraz pora na dół sukienki. Ja wykonałam go z pasków papieru brzegiem wyciętych dziurkaczem brzegowym 

Gotowy przód sukienki ozdobiłam ćwiekiem, kwiatuszkami i wstążeczką i dodałam zawieszkę i nakleiłam na wcześniej wyciętą bazę

A oto efekt. Jak Ci się podoba?

Pozdrawiam, Romantyczka

Komentarze

zetkaArt pisze…
Przecudne i takie delikatne , dziewczęce !
ibisek pisze…
Ale fajny pomysł :)
krystynas pisze…
Piękna i delikatna koronkowa sukienka, wspaniale wygląda.
AgA pisze…
normalnie ślubna , albo komunijna ;)
AŚKA KASPRZAK pisze…
Super pomysł. A karteczka taka subtelna i powtórzę za poprzedniczkami, delikatna. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)
Aga Michniewicz pisze…
Romantyczko świetny kurs! A efekt końcowy powalający!
No i dzięki Wam wiem, że mój mózg nie umrze śmiercią naturalną...padnie od wiedzy ;D.
Boski kurs i jutro biorę się do dzieła :) Dziękuję serdecznie
odskocznia jutki pisze…
rewelacja dziękuję z pewnością wykorzystam idealna na chrzest
Myszka pisze…
rewelacja
fajna karteczka , ja robiłam podobną ,ale koronkę sobie zrobiłam w formie plisy . Polecam pod spód włozyc kolorowy papier będzie bardziej kontrastować ,ale to taka luźna uwaga

Popularne posty