sobota, 6 października 2012

Gościnnie.

Witajcie!

Na blogu GOscrap trwa tydzień z papierem lovebirds i zostałam poproszona o przygotowanie czegoś właśnie z tego papieru w ramach inspiracji. Papier ogromnie mi się podoba, więc przyjęłam propozycję i postanowiłam wykonać ramkę na zdjęcia. Papierem okleiłam bazę ramki, czyli kawałek birmaty formatu 114×190mm, wycięłam z niego również motylki oraz listki. Do tego dodałam kwiatuszki, które wspaniale współgrają z papierem. Ramka wyszła bardzo dziewczęco i romantycznie. Oczywiście trafi do niej zdjęcie mojej córki.


Użyte materiały ze sklepu:
Klej Hobby
Dwustronna taśma w rolce STICK IT!
Półperełki liliowe miks 4-10mm
Pęseta precyzyjna 12cm.
Dziurkacz 2,5cm. LIŚĆ BRZOZY 

Dziurkacz 1,5cm. MOTYL
Wykrojnik Marianne Design LISTEK LR0227
Wykrojnik Marianne Design GAŁĄZKA LR0151
Wykrojnik Marianne Design  PŁATEK SNIEGU IR0185

Pozrawiam weekendowo
Wikucha

1 komentarz:

Sylwia pisze...

śliczna! piękne kolory !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...